Aviseringar
Rensa alla

Vilken är den sämsta restaurangen ni har varit på?


Smilen
Ämnesstartare

Dags att "tipsa" om dåliga restauranger.  Vilka restauranger ska man undvika verkligen och varför? 


   
Citera

typ någon koreansk resturang i stockholm ganska nära saturnusfiket. Hahah bra att jag inte vet vad den heter x) 


   
SvaraCitera
Berit

donken


   
SvaraCitera

Burger King i Mariestad. Öppnade 8dec, NOLL ordning, ofärdiga pommes och ser ut som fan i köket (ser man om man tar drive'en)

Bästa: Smultron och Tång i Grundsund på västkusten. Helt makalöst god Kummel. Kostade en dagslön typ att käka men vafan.. 


   
SvaraCitera

Rasta i Grums


   
SvaraCitera

jag har nog aldrig varit på någon resturang


   
SvaraCitera
Exner

Kannan i Uppsala, vid sjukhuset. Pytt i Panna med ogenomlagad potatis


   
SvaraCitera

Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

Håller med om att det är en av de sämsta och mest överskattade restaurangerna. Dyrt som fan, lite mat å lång tid tar det att göra maten


   
SvaraCitera
Lounge

en restaurang i thailand som låg ASFINT till vid vattnet. maten har jag för mig var inga större bekymmer med, problemet var personalen som man fick be om allt och det drööööjde.. bestick.. meny. dessutom beställde jag in den billigaste spriten vilket jag inte skulle gjort för blev smärre alkoholfögiftad + hallucinerade lite + dagen efter låg jag orörlig i sängen typ. thailändsk HB.


   
SvaraCitera
reben

finns väl många men då har man haft låga förväntningar ändå


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

Tack, TACK!


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:
Jensens Bøfhus (eller hur det nu stavas)

Näven skojar du nu eller Förvånad jag brukar ju sitta och dagdrömma om deras fläskfilé för den är helt gudomlig RodnarJag gillar generellt snabbmatsställen men de flesta burger king-restauranger jag varit på brukar var snuskiga och kall mat osv


   
SvaraCitera

adaq:

Håller med om att det är en av de sämsta och mest överskattade restaurangerna. Dyrt som fan, lite mat å lång tid tar det att göra maten

superpojken:

Tack, TACK!

Har bara ätit där en gång. Det tog aslång tid att få maten och man får ju inte ens sallad till köttet & potatisen utan det måste man köpa separat???? Vad är det för påhitt. 


   
SvaraCitera

KycklingKalkon:

Näven skojar du nu eller Förvånad jag brukar ju sitta och dagdrömma om deras fläskfilé för den är helt gudomlig RodnarJag gillar generellt snabbmatsställen men de flesta burger king-restauranger jag varit på brukar var snuskiga och kall mat osv

Tigerdrottningen:

Har bara ätit där en gång. Det tog aslång tid att få maten och man får ju inte ens sallad till köttet & potatisen utan det måste man köpa separat???? Vad är det för påhitt. 

Ledsen


   
SvaraCitera