Aviseringar
Rensa alla

Vilken är din favoritriksdagsledamot?


Ämnesstartare

Vilken är din favoritriksdagsledamot och varför?

Min är Patrik Reslow från Moderaterna för hans kunnande inom lag och rätt.


   
Citera
Hyfs
 Hyfs

Om Erik Almqvist fortfarande var med så skulle jag valt han. För hans ekonomiska politik.
Men han får lugna ner sig med järnröret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eskil naturligtvis:


   
SvaraCitera

David lång tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:
David lång tror jag.

Oj, tyckte han framstod som ovanligt skarp för att vara nån random SD-riksdagsledamot. Han hade mig i ett fast grepp tills han sa "mänsklig rättighet", blev lite fånigt och överdrivet där.


   
SvaraCitera

jag gillar lars ohly 


   
SvaraCitera

Knekten: Oj, tyckte han framstod som ovanligt skarp för att vara nån random SD-riksdagsledamot. Han hade mig i ett fast grepp tills han sa "mänsklig rättighet", blev lite fånigt och överdrivet där.

Kan hålla med dig om att han gick lite långt där. Att det skulle vara en mänsklig rättighet att bo i ett svenskt område. Han kanske borde formulerat sig mer i stil med "En rättighet som svensk att slippa bo i ett invandrartätt område".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Kan hålla med dig om att han gick lite långt där. Att det skulle vara en mänsklig rättighet att bo i ett svenskt område. Han kanske borde formulerat sig mer i stil med "En rättighet som svensk att slippa bo i ett invandrartätt område".

"En rättighet som idiot" hade låtit bättre. 


   
SvaraCitera

kakakaka: "En rättighet som idiot" hade låtit bättre.

Alltid så hög nivå på dina inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Alltid så hög nivå på dina inlägg.

man behöver inte ha så hög nivå för att möta dina. anpassning efter behov, så att säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen


   
SvaraCitera