Aviseringar
Rensa alla

Vilken är din MJ favorit?


Ämnesstartare

Vilken är din favorit? Mina är nog You Rock My World och Will You Be There (rädda-willy låten) Rösta så jag får se vad ni tycker!

young-michael-jackson.jpg


   
Citera

natta258:

Annan (Du röstade på detta alternativ)

Den döda.


   
SvaraCitera

natta258:

Billie Jean (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

natta258:

Annan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

natta258:

Billie Jean (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natta258:

Hatar den usle fan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv gärna vilka andra låtar[smile]


   
SvaraCitera

Har ingen favoritlåt, gillar inte hans musik [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natta258:

Thriller (Du röstade på detta alternativ)

Hela Thriller-eran är ju episk. Bästa musikvideon också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natta258:

Billie Jean (Du röstade på detta alternativ)

Har alltid varit min favorit. [love] Och Beat It. [love]

Tycker dock att det är lite ... "fult" att Michael blir jättehyllad, nu när han avlidit, eller liksom, att folk börjar fokusera på honom nu, när han blivit uppmärksammad, på grund av sin död.


   
SvaraCitera

natta258:

Billie Jean (Du röstade på detta alternativ)

natta258:

Bad

natta258:

Black Or White

natta258:

Smooth Criminal

you are not alone och they dont care about us


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Tycker dock att det är lite ... "fult" att Michael blir jättehyllad, nu när han avlidit, eller liksom, att folk börjar fokusera på honom nu, när han blivit uppmärksammad, på grund av sin död.

MEN SKÄRP DIG SÅ ÄR DET ALLTID, åh sluta nu..
Och herregud han är the king of pop och har alltid varit, hur mycket mer vill du att man ska hylla honom?

Det är okej, det är sånt man gör när någon dör.. Kanske ett sätt att go through the pain? Who knows..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

MEN SKÄRP DIG SÅ ÄR DET ALLTID, åh sluta nu..
Och herregud han är the king of pop och har alltid varit, hur mycket mer vill du att man ska hylla honom?

Det är okej, det är sånt man gör när någon dör.. Kanske ett sätt att go through the pain? Who knows..

Men vaddå "skärp dig"? Är det inte sant kanske?
Jag ogillar inte Michael på något sätt, han är den största, musikaliskt sätt, för mig, på samma sätt som för många andra människor, jag tycker bara att det är så himla dåligt att folk får upp ögonen för människor efter att de avlidit.
Och ja, jag vet att det inte enbart gäller Michael, men jag tycker fortfarande att det är dåligt.


   
SvaraCitera

natta258:

Annan (Du röstade på detta alternativ)

Heal the world


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Men vaddå "skärp dig"?

Barnbidrag:

att det inte enbart gäller Michael

det är alltid någon som ska säga något sånt, inget man kommer ifrån och jag tycker det är bra.

Barnbidrag:

jag tycker bara att det är så himla dåligt att folk får upp ögonen för människor efter att de avlidit.

Men så är det ju verkligen inte i detta fall? :S Det kanske är så med en del randoms som dör "där ute" i samhället o blir någon slags ikon för mord, misshandel, våld eller något och blir hyllade osv tycker man är drygt, men samtidigt vet man ju inte hur uppskattad den personen var när denne levde. Men mm.. however det är ändå något bra att bli ihågkommen för ens bra sidor.. eller nåt [smile]


   
SvaraCitera