Aviseringar
Rensa alla

Vilken är din MJ favorit?


Ämnesstartare

ohYEA_:

Men så är det ju verkligen inte i detta fall?

Nej, inte helt, men delvis, som någon skrev i en blogg på UM.se, så blir folk s.k. "låtsasfans", enligt bloggaren, och det låter säkert jättefel, och snålt att uttrycka sig så, men jag förstår liksom vad personen menade i sitt uttalande.

ohYEA_:

men samtidigt vet man ju inte hur uppskattad den personen var när denne levde.

Nej, det är dock hemskt, när man tänker att de där alla som blivit mördade, kanske inte hade det så bra med vänner och sådant där, det är ... liksom sorgligt.


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Nej, inte helt, men delvis, som någon skrev i en blogg på UM.se, så blir folk s.k. "låtsasfans", enligt bloggaren, och det låter säkert jättefel, och snålt att uttrycka sig så, men jag förstår liksom vad personen menade i sitt uttalande.

mjo.. alltså det händer ju väldigt ofta när folk dör och hyllas.. är väl något extra när personen inte finns längre och inte kan skapa eller göra nya grejer. Det som finns efter hans död kommer vara det senaste lixom..

Barnbidrag:

Nej, det är dock hemskt, när man tänker att de där alla som blivit mördade, kanske inte hade det så bra med vänner och sådant där, det är ... liksom sorgligt.

Jo, men vad gör man? Händer lixom världen över, hela tiden.. just nu. kommer hända dig. och mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

kommer hända dig. och mig.

Haha, kommer du och jag att bli mördade? [bigsmile]

ohYEA_:

är väl något extra när personen inte finns längre och inte kan skapa eller göra nya grejer.

Mjo, så kan det vara, men jag tycker att det är så sorgligt, för den döde personens skull. I Michael's fall är det nog inte så hemskt, i och för sig, han visste nog vilken stjärna och talang han var, men andra relativt stora människor, som "blir stora" efter att de dött, det är så tragiskt.


   
SvaraCitera

Rock with You och McCartney-samarbetet The Girl Is Mine.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Earth song


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stranger in moscow http://www.youtube.com/watch?v​=LK50WKmy8sA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen.


   
SvaraCitera

natta258:

Beat It (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

natta258:

Beat It (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Haha, kommer du och jag att bli mördade? [bigsmile]

HAH oj..... eh vem vet [blush]
Blev lite tagen så jag fortsatte, tänkte skriva "din mamma o din pappa" XD

Barnbidrag:

men andra relativt stora människor, som "blir stora" efter att de dött, det är så tragiskt.

Jo, man borde uppskatta människor medan dem är i livet. Det gör man så sällan.


   
SvaraCitera

natta258:

Smooth Criminal (Du röstade på detta alternativ)

Live! Hade ett VHS-band med hans konsert från Göteborg för... många år sedan. Smooth Criminal var helt klart den som satte sig bäst! [y]


   
SvaraCitera

natta258:

Billie Jean (Du röstade på detta alternativ)

[y]


   
SvaraCitera

natta258:

Thriller (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]

natta258:

Annan (Du röstade på detta alternativ)

Earth song

Shes out of my life

dont stop til you get enough

Abc

Rockin' Robin


   
SvaraCitera
elinc

Är det bara jag som tycker allt detta blivit lite överdrivet?


   
SvaraCitera