Aviseringar
Rensa alla

Vilken är eran favorit affär?


Smilen
Ämnesstartare

Vilken affär tycker du allra mest om och varför? I vilken affär handlar du mest i?

Det kan vara alltifrån klädaffärer till spelaffärer. Nämn gärna en näthandel också. 

Vilken mataffär handlar du i? ICA/Lidl/Willys/Coop.


   
Citera

Har inte varit i en enda affär sedan årets början. Inklusive mataffärer. Min favoritmataffär är Ica i Sverige, eller Tesco, Sainsbury's, Marks & Spencer om det gäller Storbritannien. Jag tycker endast om EN klädaffär. Jag hatar att köpa kläder vanligtvis, men älskar Primark när jag är i Skottland. Sen tycker jag om WHSmith, för att köpa diverse saker. Älskar även Waterstones när jag ska köpa böcker. 


   
SvaraCitera

Tycker Ica är helt ok och den är närmare än min lokala Hemköpbutik, jag tycker de har ett lite bättre och större utbud också. Ska jag handla kläder kan jag antingen åka till ett ställe som heter Göksäter (ungefär som ett mini-Ullared), annars kan jag åka till Torp Köpcentrum och handla kläder där eller online. Behöver jag delar till min dator eller nån kabel eller adapter eller whatever så går jag antingen till Komplett eller Kjell & Co.


   
SvaraCitera

Nu bor jag ju i närheten av en mindre ort så jag har ju inte så mycket butiker att välja på. 

Mat köper jag på ICA, City Gross och Coop Forum. Kläder köper jag antingen på Dressman eller H&M alt Stadium eller Intersport. Elektronik köper jag på Elgiganten, Media Markt, NetOnNet, Kjell eller CO.

Näthandlar inte så mycket i Sverige förutom Tradera och Blocket och internationellt på Ebay (Europa) eller Wish (Asien).


   
SvaraCitera

Det är ju helt klart att bengans först på listanSötTumme upp

Bengans (Vinylskivor) men har inte varit där på ett tag så fått nya på andra omvägar
Hotstuff
Vinylbörsen
Johnells
Klädbutiken Jackie (dock ligger den i täby centrum)
Akademibokhandeln (är väldigt intresserad av böcker & pyssel)

Men sen finns det andra butiker man inte vill  ta med  höhö ^^ RodnarSöt

Mina föräldrar brukar oftast handla på Ica maxi ^^ och när jag  brukar vara med så går jag till bok & pyssel avdelningenHjärta


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Little-Traci:
Det är ju helt klart att bengans först på listanSötTumme upp

Bengans (Vinylskivor) men har inte varit där på ett tag så fått nya på andra omvägar
Hotstuff
Vinylbörsen
Johnells
Klädbutiken Jackie (dock ligger den i täby centrum)
Akademibokhandeln (är väldigt intresserad av böcker & pyssel)

Men sen finns det andra butiker man inte vill  ta med  höhö ^^ RodnarSöt

Mina föräldrar brukar oftast handla på Ica maxi ^^ och när jag  brukar vara med så går jag till bok & pyssel avdelningenHjärta

Vilken av Bengans handlar du i? 


   
SvaraCitera

Handlar oftast på Ica.


   
SvaraCitera

Smilen:

Vilken av Bengans handlar du i? 

Den närmaste bengans som ligger  är i Lkpng ^^


   
SvaraCitera

Alltså vem går till butiker nuförtiden och varför tycker ni att det är så härligt med matbutiker? Bättre att shoppa online tycker jag. Älskar *LÄNK BORTTAGEN* med DHL kommer grejorna på några dagar!


   
SvaraCitera