Aviseringar
Rensa alla

vilken är göteborgs sanna popanthem?


Ämnesstartare



vad ni svarar säger mycket om er som personer, och även ert eventuella människovärde.


   
Citera
färg

håkan??


   
SvaraCitera

player one: jens lekman - black cab

resten är ju omöjligt att lyssna på.

(utvärdera min spellista nu)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
resten är ju omöjligt att lyssna på.

(utvärdera min spellista nu)

jag ska, sätter det högst på peioriteringslistan. eller typ, efter mat, knark och popflickor, så det kanske tar några dagar ändå, men snart så


   
SvaraCitera

gud vilken skrikig hästpojke
5 åring med pms?


   
SvaraCitera

somomjagbryrmig:
gud vilken skrikig hästpojke
5 åring med pms?

Typ 5 åring med pms?


   
SvaraCitera

Walks In:

Typ 5 åring med pms?

Du ja


   
SvaraCitera

röstade på:

player one: hästpojken - gitarrer & bas, trummor och hat

men är osäker på om det verkligen är vad jag tycker, vill mest hedra mitt gamla användarnamn.


   
SvaraCitera

känn ingen sorg


   
SvaraCitera
Exner

Shoreline - Broder Daniel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som röstar på känn ingen sorg är samma sorts personer vars favoritmat serveras med öl och potatissallad. black cab är det riktiga svaret.


   
SvaraCitera

player one:
folk som röstar på känn ingen sorg är samma sorts personer vars favoritmat serveras med öl och potatissallad. black cab är det riktiga svaret.

jag tycker lokalpatriotism är ett bättre kriterium än övergripande kvalitet om man ska välja ut ett lokalpatriotiskt anthem. dina slutsatser är felaktiga. men för all del, mkt bedårande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

jag tycker lokalpatriotism är ett bättre kriterium än övergripande kvalitet om man ska välja ut ett lokalpatriotiskt anthem. dina slutsatser är felaktiga. men för all del, mkt bedårande.

black cab är ju galet lokalpatriotisk, den romantiserar göteborgsmentaliteten och de lokala sedvänjorna på bästa tänkbara sätt, samtidigt som den upprätthåller en hög kvalitet och kulturell relevans. hela grejen med göteborg är ju snedfyllor och svarttaxifärder klockan fyra på morgonen.


   
SvaraCitera

player one: håkan hellström - känn ingen sorg för mig göteborg

Såklart


   
SvaraCitera

player one:

black cab är ju galet lokalpatriotisk, den romantiserar göteborgsmentaliteten och de lokala sedvänjorna på bästa tänkbara sätt, samtidigt som den upprätthåller en hög kvalitet och kulturell relevans. hela grejen med göteborg är ju snedfyllor och svarttaxifärder klockan fyra på morgonen.

tycker nog att städer är en ganska banal grej. speciellt om de reduceras till snefyllor. man gör låten en otjänst genom att utnämna den till sånt anthem.


   
SvaraCitera