Aviseringar
Rensa alla

vilken ålder


Ämnesstartare

Vilken ålder är normalt att pulla???


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

den dagen du når fingrarna till fittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl normalt från att man är ganska liten tills man dör? Fan, vissa börjar säkert när dom är runt 7, vissa när dom är 12, vissa när dom är 18..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej jag är 12 är de normalt då?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepp:

okej jag är 12 är de normalt då?:P

Antagligen.. Ja, alltså.


   
SvaraCitera

stepp:

okej jag är 12 är de normalt då?:P

Nej! du måste gå på fingerkörskola och ha en onaniskollärare som undervisar dej i onani, sen gör du ett test å får ditt Masturation card (Onani körkort) så före du har ditt kort så kan du åka dit å åka i fängelse i några år!


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

Nej! du måste gå på fingerkörskola och ha en onaniskollärare som undervisar dej i onani, sen gör du ett test å får ditt Masturation card (Onani körkort) så före du har ditt kort så kan du åka dit å åka i fängelse i några år!

XDDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera

Robbin:

XDDDDDDDDDDDDD

Och jag och Robbin är legitimerade lärare [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

Nej! du måste gå på fingerkörskola och ha en onaniskollärare som undervisar dej i onani, sen gör du ett test å får ditt Masturation card (Onani körkort) så före du har ditt kort så kan du åka dit å åka i fängelse i några år!

på att tala om vad man kan skada sig om man inte vet vad man gör


   
SvaraCitera

hehe vad söt.. normal varför bry sig om normalt, var den du är och gör det du känner för med dig själv. Jag började pulla innan lekis. det är nog väldigt vanligt att det börjas pulla tidigt


   
SvaraCitera

stepp:

Vilken ålder är normalt att pulla???

Det gör dem flesta sen tidig ålder, men då inte av sexuella skäl utan för att det är skönt. Sen när man är ca 12-13 så börjar man bli mer inbiten i hur sex går till osv och man börjar märka av hormonförändringar i kroppen och då blir det sköna kopplat till sex. [y]


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

Och jag och Robbin är legitimerade lärare [wink]

Hahaha, exakt! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Men för att få 10st lektioner + test-skrivning så måste man betala en smärre summa i natura till bägge handledarna i utbildningen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA du verkar rolig..!


   
SvaraCitera

stepp:

HAHA du verkar rolig..!

du har så rätt så, om ja inte var onanilärare så skulle ja nog vara komiker [bigsmile]


   
SvaraCitera