Aviseringar
Rensa alla

Vilken Android?


Ämnesstartare

Knarko:

jaha den har så, gillar ej det 😛

trodde inte att jag gillade det heller innan jag faktiskt testade den. men när jag faktiskt orkar skramla ihop kapital nog att skaffa ny mobil så är det nog en desire z som känns mest värd. även om en fullt så jävla stor skärm känns rätt overkill för vad man vanligen använder en mobil till. men det är väl rimligare att störa sig på att skärmen är för stor än att störa sig på att den är för liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

SE X8 (Du röstade på detta alternativ)

Om det står mellan de alternativen, så alla gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

ZTE Blade (Du röstade på detta alternativ)

Tycker inte att SE's Androidmobiler är något att hänga i granen. Skulle i sådana fall vara X10 Mini enbart på grund av storleken om man nu har ett behov av en så pass liten telefon.

ZTE Blade är en väldigt prisvärd telefon om man ser till prestandan. Motsvarande modell hos ett lite mer känt märke hade gått för ungefär det dubbla. Telefonen i sig verkar också fungera bra - de användarrecensionerna som finns är till störst del positiva.

Knarko:

Men låt oss säga att den krånglar som tusan, garantin finns ju såklart, men då skickar de den till Kina och leker där eller hur gör dem med det isf?

Operatörerna har ofta egna (inte egna i den bemärkelsen, men som "hyrs" in) serviceverkstäder i Sverige som telefonerna skickas till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om det står mellan de alternativen, så alla gånger.

För att...?

Buddah:

Telefonen i sig verkar också fungera bra - de användarrecensionerna som finns är till störst del positiva.

Yeah det enda som klagades på var egentligen kameran men den är skitsamma om man har en vanlig kamera annars.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Operatörerna har ofta egna (inte egna i den bemärkelsen, men som "hyrs" in) serviceverkstäder i Sverige som telefonerna skickas till.

Jodå jag vet men tänkte att då ZTE är från Kina så kanske de inte har den kunskapen men borde väl inte vara så stor skillnad mellan ZTE's uppbyggnad jämfört med andra mobiler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Yeah det enda som klagades på var egentligen kameran men den är skitsamma om man har en vanlig kamera annars.

I den prisklassen kan man heller inte räkna med någon superkamera heller. Dessutom har de ju lagt krut på allt annat så det är riktigt bra istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har Media Markt SE X8 och LG GT540 Optimus?


   
SvaraCitera

Knarko:

annan nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

du borde haft 1 retardknapp/blivande_japan-knapp jag hade kunnat trycka på[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lg optimus, den är BRA vet inte om det finns bättre då jag inte har provat andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lg optimus

gt 540 optimus?
sms har inte krånglat hos dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

sms har inte krånglat hos dig?

På vilket sätt krånglar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

gt 540 optimus?
sms har inte krånglat hos dig?

aaa.. nää.. eller hur då krånglat? tycker de där små tangenterna för ett helt tangentbord är jobbiga så jag använder samma slags tangentbord som på gamla mobiler, och det funkar bra. enda som har krånglat med mobilen är att den ibland kraschar. jag ville inte betala sjukt mycket för en android mobil så därför valde jag den. finns säkert bättre som sagt, med icke resistiv skärm som åtta skrev om. men jag tycker den funkar bra. fippla runt lite med din brorsas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxyd:

På vilket sätt krånglar det?

Lounge fact:

eller hur då krånglat?

brorsan har ibland inte kunnat ta emot sms. bytte han till en annan mobil kom de sms som skulle kommit tills hans lg först när han bytte mobil

Men palla, den skulle vara operatörslåst om jag beställer från Comviq [zzz]
får väl vänta på svar från Telia...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

brorsan har ibland inte kunnat ta emot sms. bytte han till en annan mobil kom de sms som skulle kommit tills hans lg först när han bytte mobil

aha.. inte vad jag märkt [crazy] tycker jag har fått svar på det mesta. kanske finns sms som försvunnit.. men nä inget som uppmärksammats sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

brorsan har ibland inte kunnat ta emot sms. bytte han till en annan mobil kom de sms som skulle kommit tills hans lg först när han bytte mobil

Jag har under några månader övervägt att köpa den mobilen, för exakt samma sak inträffar på min nuvarande mobil som även den är LG[sad]

Har han tappat den många gånger? Och brukar det vara dålig täckning fastän det egentligen inte är dålig täckning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxyd:

Har han tappat den många gånger? Och brukar det vara dålig täckning fastän det egentligen inte är dålig täckning?

ingen aning faktiskt


   
SvaraCitera