Aviseringar
Rensa alla

vilken anime är bäst?


Ämnesstartare

vilken av dom här animesen gillar du bäst


   
Citera

personligen tycker jag att Kings game är ganska bra 


   
SvaraCitera
Maka
 Maka

Älskar Zankyou no terror och fullmetsl alchemist :3 


   
SvaraCitera
opega

ingen


   
SvaraCitera

Death Note och Code Geass ligger nära hjärtat men eftersom de inte var med på listan tog jag Cowboy Bebop för den är helt okej.


   
SvaraCitera

Welcome to the NHK, Steins;Gate och Monogatari hör till mina favoriter


   
SvaraCitera

Maka:
Älskar Zankyou no terror och fullmetsl alchemist :3 

Det fins ingen bättre än fullmetal alchemist


   
SvaraCitera

Interlopper:

Det fins ingen bättre än fullmetal alchemist

Inte helt förstått grejen med FMA. Visst, den är bra och välgjord rakt igenom, men samtidigt tycker jag att det saknas det där lilla extra. Den känns lite för generic och vågar inte riktigt sticka ut.

Fast det är ju bara min åsikt, du får ju såklart gilla den hur mycket du vill.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Inte helt förstått grejen med FMA. Visst, den är bra och välgjord rakt igenom, men samtidigt tycker jag att det saknas det där lilla extra. Den känns lite för generic och vågar inte riktigt sticka ut.

Fast det är ju bara min åsikt, du får ju såklart gilla den hur mycket du vill.

ja det är klart och åsikter är inte fakta utan bara vad folk tycker så jag är helt okej med det ifall du inte gillar det


   
SvaraCitera

Interlopper:

ja det är klart och åsikter är inte fakta utan bara vad folk tycker så jag är helt okej med det ifall du inte gillar det

Ah, folk har ju olika smak. Är det något särskilt som gör att du gillar det så mycket som du gör?
Sen kanske jag sa lite fel, jag tycker ju ändå att den var bra och underhållande, men skulle aldrig placera den på en topplista.


   
SvaraCitera

Favoriterna är ju egentligen attack on titan, ao no exorcist, tokyo ghoul och code geass men tog naruto, som också är bra, i och med att ingen utav de fanns med.


   
SvaraCitera