Aviseringar
Rensa alla

Vilken artits autograf är mest värd just nu?


Ämnesstartare

Tänkte fixa lite stålar så måste snabbt åka runt och fixa olika autografer men vilken är mest värd? vem ska jag försöka fixa autograf ifrån

Jag tror jag kan tjäna en hel del om jag fixar flera stycken Justin Bieber autografer, Justin Biebers kalsonger etc.


   
Citera
Ämnesstartare

Julius Ceasars autograf har störst värde i dagsläger.

snäll kråka:

Jag tror jag kan tjäna en hel del om jag fixar flera stycken Justin Bieber autografer, Justin Biebers kalsonger etc.

Syftar du på att förfalska autografer för att sedan sälja dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad menar du?

Ska du hälsa på din polare Bieber och få hans autograf eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Syftar du på att förfalska autografer för att sedan sälja dem?

Tack så mycket. Nej det strider mot lag och alla min värderingar. Hade tänkt åka runt och försöka få tag på kändisarna så dom kan skriva en autograf till mig för att sedan sälja den

Julius Ceasars var död tyvärr. Så jag får leta reda på den där Bieber. Tack för svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah the sweet taste of troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ah the sweet taste of troll.

Bieber luktar nog pparfym men jag ska hålla mina ögon öppna kollar just nu tradera och det var inte mycket pengar man får för våra värdelösa b-kändisar direkt

Gynning var värd en hel del men det är för att hon knullat i TV och är konstnär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Tack så mycket. Nej det strider mot lag och alla min värderingar. Hade tänkt åka runt och försöka få tag på kändisarna så dom kan skriva en autograf till mig för att sedan sälja den

Tror resan efter kändisen i fråga kommer kosta mer än eventuell vinst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror resan efter kändisen i fråga kommer kosta mer än eventuell vinst.

Det är jag också lite rädd för. Man ska nog inte göra det här själv heller utan vara ett gäng som livnär sig på kändisautografer och sprida ut sig.. kanske skaffa sponsrat flyg etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Det är jag också lite rädd för. Man ska nog inte göra det här själv heller utan vara ett gäng som livnär sig på kändisautografer och sprida ut sig.. kanske skaffa sponsrat flyg etc.

[zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera