Aviseringar
Rensa alla

Vilken av dina skapade trådar har haft mest framgång?


mynona: Där behöver du knappast någon bumpningshjälp

Verkligen inte, och så har det varit ända sedan jag skapade den. Den var till och med klistrad förut. ^_^


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Proteus:

Verkligen inte, och så har det varit ända sedan jag skapade den. Den var till och med klistrad förut. ^_^

Du är en veteran. Kotow snälla Proteus. Den bumpade jag senast idag


   
SvaraCitera

mynona:

Du ska bumpa en! Eller i alla fall länka så den kan bumpas av andra. Orkar du inte gå igenom alla så slumpa en sida i din trådskaparhistorik och ta den tråd som har flest inlägg på den sidanTumme upp

Har aldrig kunnat välja någon sida på det viset, varken i min egen inlägg-/trådhistorik eller andras. Väljer jag en sida så stannar den ändå kvar på sida ett.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

isola:

Har aldrig kunnat välja någon sida på det viset, varken i min egen inlägg-/trådhistorik eller andras. Väljer jag en sida så stannar den ändå kvar på sida ett.

Det är sant, man måste bläddra. Men välj då från din senaste sida! Eller kanske från din första


   
SvaraCitera

mynona:

Det är sant, man måste bläddra. Men välj då från din senaste sida! Eller kanske från din första

Min senaste sida alltså? Oki.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

isola:

Min senaste sida alltså? Oki.

Gör så och posta den sedan här! 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

mynona: Du är en veteran. Kotow snälla Proteus. Den bumpade jag senast idag

Mycket duktigt av dig, mitt barn!


   
SvaraCitera

Här sammanfattar vi hur vi motarbetar sd


   
SvaraCitera

Ingen 🙁
Men läste igenom några.
Alltså det är typ genuint bra grejer i min trådography.


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Ingen 🙁
Men läste igenom några.
Alltså det är typ genuint bra grejer i min trådography.

Vaddå ingen, "framgångsrik" bedöms av vilken av dina trådar som har fått flest inlägg och av mitt skummande av dina trådar tycks det vara denna med 57:  http://ungdomar.se/forum/thread/vem-borde-personen-ovanfoer-ha-ett-djupt-samtal-med/13045234#forum_post_id-13045234


   
SvaraCitera

mynona:

Vaddå ingen, "framgångsrik" bedöms av vilken av dina trådar som har fått flest inlägg och av mitt skummande av dina trådar tycks det vara denna med 57:  http://ungdomar.se/forum/thread/vem-borde-personen-ovanfoer-ha-ett-djupt-samtal-med/13045234#forum_post_id-13045234

Jaaha.
Aaa jo.

haha helt sämst 🙁


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Fantastiskt: Jaaha.
Aaa jo.

Voila then. har jag räknat slarvigt får du gärna rätta mig

Fantastiskt: haha helt sämst 🙁

då kritiserar du min smak för det är precis den typ av trådar jag gillar


   
SvaraCitera
reben

första 1337tråden


   
SvaraCitera