Aviseringar
Rensa alla

Vilken bloggtjänst?


Ämnesstartare

Överväger starkt att skaffa blogg. Valet står mellan blogg.se, blogger och wordpress. Vilken ska jag välja? För och nackdelar med alla?


   
Citera

Låt bli, världen kan klara sig utan att veta om vad du å Maria åt på stan igår och vilka kläder som är bäst att supa i.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Låt bli, världen kan klara sig utan att veta om vad du å Maria åt på stan igår och vilka kläder som är bäst att supa i.


   
SvaraCitera

ingen kommer läsa ändå


   
SvaraCitera

använder blogg.se
tkr om


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

.

Köffein:

.

Kom med konstruktivare kommentarer istället.

AliceT:

blogg.se

Rätt stor frihet om du vill fixa med header och leka med sidan själv.
Standardmallarna är rätt tråkiga.

AliceT:

wordpress

Jag själv använder wordpress och gillar det.
Dock måste du betala om du vill ändra på mallarna om jag fattat det rätt men de har rätt många och schyssta egna mallar som man kan använda.

Tycker om att man kan göra egna omröstningar där m.m.


   
SvaraCitera

Knarko:

Kom med konstruktivare kommentarer istället.

Svårt när man alltid har allmänhetens bästa som ledstjärna genom livet.


   
SvaraCitera

Har prövat alla. Men jag säger en sak, ta fan inte wordpress, det är hemskt.

Blogg.se är bäst iaf[bigsmile][smile]


   
SvaraCitera

Har bara varit med när någon annan använt andra tjänster. Men jag föredrar Blogg.se. Simpelt och så.


   
SvaraCitera

blogg.se pga lätt att komma ihåg adressen.


   
SvaraCitera

skriv dagbok istället [y]

skrapbooking går också bra om du vill ha bilder och så [cute]


   
SvaraCitera

Men kodar en egen blogg...


   
SvaraCitera

Har polare som har bloggar... blogg.se o blogspot.com... men själv skulle jag nog hellre starta en egen websajt. Finns massor av bra "link exchanges" o "banner exchanges" för att få lite drag på sidan o många besökare. Men ett villkor är naturligtvis att du har något konstruktivt o läsvärt att tillföra världen. [wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Har du någonting att skriva om som faktiskt kan tänkas intressera någon? I annat fall, låt bli.

TheSpookyMan:

Finns massor av bra "link exchanges" o "banner exchanges" för att få lite drag på sidan o många besökare.

Nej det gör det inte; är din sida bra behöver du inte betala för länkar genom att länka tillbaka. Är aids och fail och skulle inte förekomma i en perfekt värld.


   
SvaraCitera