Aviseringar
Rensa alla

Vilken bloggtjänst?


blogg.se

🙂


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

använder blogg.se

blogg=blogg. Det fick bli det.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Nej det gör det inte; är din sida bra behöver du inte betala för länkar genom att länka tillbaka.

Vad är det det inte gör? Finns...

Gentlernen:

TheSpookyMan: Finns massor av bra "link exchanges" o "banner exchanges" för att få lite drag på sidan o många besökare.

Det finns det visst! Vi kör själva ett dussin olika sajter så kom inte o påstå något annat!

Gentlernen:

Är aids och fail och skulle inte förekomma i en perfekt värld.

Vadå? Förklara dig!?


   
SvaraCitera

har blogg.se.. och dom tjorvar alltid!!

ta typ blogspot.com istället


   
SvaraCitera
Åtta

FLTH:

ta fan inte wordpress, det är hemskt.

Blogg.se är bäst iaf

Blogg.se använder väl ändå sig av Wordpress? [confused]


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Vad är det det inte gör? Finns...

Det finns inga bra länkbyten av den enkla anledningen att länkbyten är av ondo. Om du gör nånting bra kommer jag att länka till dig och om jag gör nånting bra kommer du att länka till mig; det är så det ska fungera. Folk som sluter avtal om att "om du länkar till mig så länkar jag till dig" i ett försök att fuska upp sin Googleranking är inte det minsta bättre än e-mailspammare - ni är allihop Internets avskum som gör ert bästa för att försämra för alla andra för egen vinnings skull.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Folk som sluter avtal om att "om du länkar till mig så länkar jag till dig" i ett försök att fuska upp sin Googleranking är inte det minsta bättre än e-mailspammare - ni är allihop Internets avskum som gör ert bästa för att försämra för alla andra för egen vinnings skull.

Google rankingen har inget med att göra om man är involverad i link- eller banner exchange. Google rankingen bygger i första hand på hur de lägger meta taggarna dvs allt inom <head> dvs bl a author, title, keywords, description, expires, language, distribution, revisit-after, copyright, robots mm.
Lägger man dessa rätt så kommer sajten överst vid Gogglesökning. [smile]

Och naturligtvis ALLT som finns på själva sajten.


   
SvaraCitera

Åtta:

Blogg.se använder väl ändå sig av Wordpress?[confused]

Gör de? Men alltså wordpress sida där man ska skriva blogginläggen och så är krånlig. Blogg.se är mer enkelt[smile]


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Google rankingen har inget med att göra om man är involverad i link- eller banner exchange. Google rankingen bygger i första hand på hur de lägger meta taggarna dvs allt inom <head> dvs bl a author, title, keywords, description, expires, language, distribution, revisit-after, copyright, robots mm.

/facepalm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haft på blogg.se inte alls lika bra som devote! minus för all den jävla reklamen, men still!


   
SvaraCitera