Aviseringar
Rensa alla

Vilken bok har snyggast omslag?


Smilen
Ämnesstartare

Jag tycker om att läsa böcker, men jag är särskilt intresserad av böckers design och omslag. Det finns många böcker som är riktigt snygga, men vilket omslag är det absolut snyggaste?


   
Citera

71Nbeo-GmmL.jpg


   
SvaraCitera

Eldritch Tales


   
SvaraCitera

Nu har jag tagit med de som jag tycker är snyggast ^^Rodnar  Allt från före detta porrskådis till Kennedy till  80s artpop RodnarHjärta Har tänkt på det en hel del att alla de omslagen har sin egna charm..Hjärta  boken med Kate Bush  är nog den som är snyggast har mer (exklusiv) omslag.. men även de andra är snygga (på sitt sätt)  Boken om Kennedy (som är väldigt stor och tung) även den är (exklusiv)

Det här är i alla fall mina favoritomslagRodnarHjärta

tracis%20favorite%201.JPGtracis%20favirite%202.JPGtraci%20favorite%203.JPG


   
SvaraCitera

Jag är ju en väldigt stor fantast av Hipgnosis som har gjort mängder, mängder med kända omslag till pop- och rockplattor. Vem känner inte till följande av Pink Floyd?  Hjärta

e3c0953e-b6c2-11e4-8614-e7a414885dc6.jpg

91Sy2rOwJpL.jpg


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Nu har jag tagit med de som jag tycker är snyggast ^^Rodnar  Allt från före detta porrskådis...

tracis%20favorite%201.JPG

Även din avatar är väl en väldigt ung Traci Lords, förutsatt att DU inte är en dubbelgångare av Miss Lords!??  Mycket glad


   
SvaraCitera

stoner:

Även din avatar är väl en väldigt ung Traci Lords, förutsatt att DU inte är en dubbelgångare av Miss Lords!??  Mycket glad

Haha mest mina egengjorda solglasögon som gör att jag liknar henne ^^Hjärta Sötmen tack tar det verkligen som en komplimang..RodnarHjärta är mer lik henne på (andra sett) Rodnar annars är jag mest lik Trixie från (Barnmorskan i east end) & Malin från Niki & The DovTumme uppRodnar


   
SvaraCitera
Nerium

Naket, simpelt, sorgset och vackert. 

Anne%20Swa%CC%88rd%2C%20%22Jackie%22.jpg


   
SvaraCitera