Aviseringar
Rensa alla

Vilken dildo ska Lifegoeson köpa imorgon?


blum
 blum

snusk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schizofrenutter:

Twin Turbo Waterproof Pink (Du röstade på detta alternativ

den var väl fin [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

GIGANTISKKUL:

[blush][blush]

hihi, ersattes den me rastamannen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klokantokan:

hihi, ersattes den me rastamannen?

hoppas inte det [shake]


   
SvaraCitera

GIGANTISKKUL:

hoppas inte det

haha[smile] bra!![love][blush] iof kan jag fixa rasta[wink]


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

VAVAVAVA?

Köp vad du vill. Så längen den inte är större en min penis så bryr jag mig inte. Max 20 cm i längd och 14 i omkrets! Annars blir jag fan deprimerad.


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

VAVAVAVA?

Kollade jusst igenom sortimentet och det finns massor av dildos som är tryp 16cm i omkrets och 25 cm långa.... 🙁 Jag menar WTF! Om ni tjejer har svårt att få in mina 20x14, hur fan sa ni lyckas med typ 25x16?

Mycket deprimerande läsning. Hur stor kuk är igentligen stor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Mycket deprimerande läsning. Hur stor kuk är igentligen stor?

Jag vet inte, är ingen dildofantast. [cute] Vet inte hur djup jag är heller. [rolleyes] Vet inte vad som räknas som stort, har inte mätt de jag sexat med. [n] Tycker dock tjockleken är värre, man måste ju liksom inte proppa in hela på längden, tjockleken kommer man ju inte ifrån o.O


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

Jag vet inte, är ingen dildofantast. [cute] Vet inte hur djup jag är heller. [rolleyes] Vet inte vad som räknas som stort, har inte mätt de jag sexat med. [n] Tycker dock tjockleken är värre, man måste ju liksom inte proppa in hela på längden, tjockleken kommer man ju inte ifrån o.O

Vet så mycket att jag aldrig träffat en tjej som kunnat ta hela min utan att få ont. Men det jag är orolig för är omkretsen. 14 cm är över medel, men om det finns brudar som gillar 16 cm i omkrets så är man ju fucked där med sina 14.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Vet så mycket att jag aldrig träffat en tjej som kunnat ta hela min utan att få ont. Men det jag är orolig för är omkretsen. 14 cm är över medel, men om det finns brudar som gillar 16 cm i omkrets så är man ju fucked där med sina 14.

Tror inte det spelar någon roll alls. [rolleyes][smile]


   
SvaraCitera

Skaffa kille iställe... En undergiven sådan som du kan ha under sängen... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera