Aviseringar
Rensa alla

Vilken drog har jag blivit drogad av?


xsaosinx:

syftade nog på de som eventuellt drogade dig


   
SvaraCitera

mechasa:

Vad kan jag ha blivit drogad av?

Troligen ingenting. Det troligaste är att du gjort bort dig på fyllan, druckit för mycket och använder en lögn som ursäkt för ditt taffliga beteende.


   
SvaraCitera

det du beskriver låter rätt mycket som effekten av alkohol. min slutsats är att det är någon som lagt alkohol i ditt spritglas.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

det du beskriver låter rätt mycket som effekten av alkohol. min slutsats är att det är någon som lagt alkohol i ditt spritglas.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

GHB eller någon laglig drog som inte borde användas som knark, skulle jag gissa på.


   
SvaraCitera

Mawns:

GHB eller någon laglig drog som inte borde användas som knark, skulle jag gissa på.

ghb blev väl narkotikaklassat för en halv evighet sen? samt, alkohol stämmer fortfarande bäst in på hennes symtom.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

ghb blev väl narkotikaklassat för en halv evighet sen? samt, alkohol stämmer fortfarande bäst in på hennes symtom.

GHB eller någon laglig drog

Ja, men GHB har liknande effekt och en mycket mindre dos krävs. Om nu någon drogat henne så skulle det ju vara lite fånigt att lägga alkohol i glaset när ghb däckar henne på en kapsylmängd.


   
SvaraCitera
JuicyQ

Mechasa vanligtvis kollar jag bara runt på den hära hemsidan och ser vad om skrivs men i ditt fall tänkte jag faktist svara.
I ditt fall låter det mest troligt att det skulle kunna varit benzodiazepiner(benzo) om något slag. Det skulle kunna varit rohypnol(roppar)
eller sobril eller alpazolam eller något annat i den stilen.
Våldtäktsmän på krogar brukar tyvär andvända sig av taktiken att stoppa ner något i det slaget i tjejers glas med dricka i.
-Det finns en del droger där sannorlikheten att spy är ganska stor i större mängder än man klarar av.
Benzodiazepiner ger minnesluckor men hallucinationer är doc inte vanliga, du kanske fick en stor dos och eftersom det var blandat med alkohol så blir effekten därmed mycket högre.
Jag hoppas du hade vänner omkring dig som hjälpte dig etc.

1. Ta inte benzodiazepiner
2. Blanda ALDRIG benzodiazepiner med alkohol
3. håll koll på ditt glas iframtiden

I wish u all luck[y]


   
SvaraCitera

Mawns:

Ja, men GHB har liknande effekt och en mycket mindre dos krävs. Om nu någon drogat henne så skulle det ju vara lite fånigt att lägga alkohol i glaset när ghb däckar henne på en kapsylmängd.

å andra sidan, det vi vet är att en person druckit alkohol, och drabbats av effekter som är typiska för alkohol. att någon skulle "drogat" henne är bara ren spekulation. om vi bortser från att frågan är vad hon blivit drogad med, och istället funderar på om det rimligaste svaret är att hon upplevt en för henne oväntad reaktion av alkohol, som helt och hållet förklarar det hon beskriver, eller att någon skulle drogat henne, vad känns rimligast?

hon kräktes, fick minnesluckor, och hade bristande kontakt med omgivningen. det låter ju som om det kanske eventuellt skulle kunna vara en reaktion på ghb. det låter även lite som en reaktion på zolpidem. fast det anmärkningsvärda är att det låter precis som en reaktion på alkohol.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

OOOJJ är jättetrött, så trodde att det stod "vad har du blivit drogad med"[bigsmile][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


[love]


   
SvaraCitera

mechasa:

pomazza

vet itne va det är[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rohypnol [y]

Rapedrug


   
SvaraCitera

roooooofie


   
SvaraCitera
Zsasz

Blev du våldtagen?, Om så var fallet så hade det kunnat vara att du blev drogad av någon Z drog (Zolpidem, Zopiklon eller Zaleplon), GHB eller Rohypnol.. Alla av dem kan du få minnesluckor av, du kan bli ovanligt yr och trött och du kan spy (även om det inte är så vanligt)..

Om du inte blev våldtagen, så har nog de flesta här rätt, Det blev för mycket alkohol för dig bara..
Jag menar vem fan skulle droga en helt främmande människa bara för sakens skull?


   
SvaraCitera

Angelize:

fyfan vilka jävla idioter det finns...fitthuvuden


   
SvaraCitera