Aviseringar
Rensa alla

vilken drog tro du är mest farlig


Ämnesstartare

vad vinner du på det här kudhos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

nej ja sa inte att han skulle testa men att han måste testa för att veta annars kan man inte veta om man inte ha testat

ja ha redan svarat titta på förra sidan

det är inte farligt för jag ha testat och ja ha inte fått nått problem av det eller nått konstigt och ja lever och ja är glad så det kan inte va farligt

MEN DET ÄR JU FORTFARANDE KÄNSLOARGUMENT JAG VILL JU HA SAKARGUMENT BASERAT PÅ FORSKNING VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?


   
SvaraCitera

Alkohol, för att den är lättillgänglig och legal. 


   
SvaraCitera

Meta:

ja ha redan svarat titta på förra sidan

Gud det missade jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Låter lite som att du säger åt minderåriga att testa droger härifrån

nej ja säger inte att dom ska testa ja bara säger att dom inte kan veta om dom inte testat

adaq:

MEN DET ÄR JU FORTFARANDE KÄNSLOARGUMENT JAG VILL JU HA SAKARGUMENT BASERAT PÅ FORSKNING VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?

du behöver inte va uppkäfftig du ha redan bestämt dig för att ja ha fel så det spela ingen roll va ja länka eller nått för du kommer endå inte tro förrens du ha testat för då förstå du att det inte är farligt och att man må bra av det

Armagedon:
Alkohol, för att den är lättillgänglig och legal. 

eta innehåller massa socker så då är det sockret som är det farliga i eta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

du behöver inte va uppkäfftig du ha redan bestämt dig för att ja ha fel så det spela ingen roll va ja länka eller nått för du kommer endå inte tro förrens du ha testat för då förstå du att det inte är farligt och att man må bra av det

Jag är inte uppkäftig men jag kommer nog bli det snart, du verkar ju inte förstå att man inte kan övertyga någon på det sättet du gör. Om du nu säger att det är bra så måste det ju finnas studier på det och jag är intresserad av att se dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Jag är inte uppkäftig men jag kommer nog bli det snart, du verkar ju inte förstå att man inte kan övertyga någon på det sättet du gör. Om du nu säger att det är bra så måste det ju finnas studier på det och jag är intresserad av att se dom

ja förstå att ja inte kan övertyga det är därför ja säger att du ska testa för det är då du kommer fatta
för du fatta ju inte när ja säger det till dig så då måste du testa för att fatta
du kommer inte tro på studierna endå för man kan inte lita på studier för om man ska göra det så är allt farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

ja förstå att ja inte kan övertyga det är därför ja säger att du ska testa för det är då du kommer fatta
för du fatta ju inte när ja säger det till dig så då måste du testa för att fatta
du kommer inte tro på studierna endå för man kan inte lita på studier för om man ska göra det så är allt farligt

Har svårt att se hur du tänker, det är ju inte farligt att lita på vetenskapliga studier...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Har svårt att se hur du tänker, det är ju inte farligt att lita på vetenskapliga studier...

varför har du så mkt emot meta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför har du så mkt emot meta?

Vad är positivt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Vad är positivt?

att jag vill allas bästa och är en snäll person och inte vill va elak mot nån

adaq:

Har svårt att se hur du tänker, det är ju inte farligt att lita på vetenskapliga studier...

man kan inte veta va som är rätt för först säger dom någott sen ändra dom sig och säger nått annat sen ändra dom sig igen
först det är farlig sen det är inte farligt sen farligt igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta:

att jag vill allas bästa och är en snäll person och inte vill va elak mot nån

Att uppmana till att ta droger, är det att vilja allas bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Att uppmana till att ta droger, är det att vilja allas bästa?

men ja ha inte uppmanat jag bara skrev att dom inte kan veta om dom inte ha testat för det kan ingen veta om dom inte ha testat inte du inte jag inte ingen


   
SvaraCitera

är meta något riktigt


   
SvaraCitera

superpojken:
är meta något riktigt

Metaamfetamin heter det , kallades för amfetamin förr då det inte hade blandats ut med en massa skit kemikalier . 

Rätta mig om jag har fel


   
SvaraCitera