Aviseringar
Rensa alla

Vilken ekonomisk status har du?


Ämnesstartare

detberorpå:

Han är väl rasistisk och tror att alla fattiga människor består av invandrare[rolleyes]

Tror jag verkligen inte. Finns många fattiga låginkomsttagare som är svenskar och dessa föraktar jag lika mycket som invandrarna som är låginkomsttagare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Fattig låginkomsttagare (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Bilden, attityden & brist på intelligens kanske?

Japp, jag hatar såna som honom, sådana oerfarna rika idioter som tror att det är nåt.

Calidris:

Jo.

Nej, du är så jävla okunnig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

Nej, du är så jävla okunnig

Chilla, bruden. Hade dina föräldrar skött sina kort rätt så hade du kanske också blivit en höginkomsttagare och då hade det inte funnits någon anledning för dig att vara avundsjuk [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Fint folk är detsamma som höginkomsttagare.

Är du skadad? Blev du typ tappad näru föddes?
För om det är så kan du berätta det för mig.. Det blir bättre om du berättar varför du är så inkompetent

Calidris:

Finns många fattiga låginkomsttagare som är svenskar och dessa föraktar jag lika mycket som invandrarna som är låginkomsttagare.

OK, nu bevisade du att du är lite mänsklig iaf.


   
SvaraCitera

Calidris:

Fattig låginkomsttagare (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Hade dina föräldrar skött sina kort rätt så hade du kanske också blivit en höginkomsttagare och då hade det inte funnits någon anledning för dig att vara avundsjuk

eftersom du är ett troll så adresserar jag din poäng rent teoretiskt: det är inte din inkomst ifall det är dina föräldrar som tjänar. DIN inkomst är endast det du får av dina föräldrar plus eventuella bidrag. ifall du inte får mer än 10 000 i månaden av dina föräldrar så är du en låginkomsttagare. otur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

för dig att vara avundsjuk

Föredrar att vara fattig än att vara rik och dum som dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart går gränsen vid medel och låginstkomsttagare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just det:

Calidris:

Fattig låginkomsttagare (Du röstade på detta alternativ)

"tjänar" 1050 i månaden.


   
SvaraCitera

Calidris:

Höginkomsttagare, såklart (Du röstade på detta alternativ)

papi's pengar är mina pengar[y]

Dold text: fan heller att de är[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

Fattig låginkomsttagare (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Är du skadad? Blev du typ tappad näru föddes?
För om det är så kan du berätta det för mig.. Det blir bättre om du berättar varför du är så inkompetent

Ingetdera. Det är inte det minsta fel på mig. Har haft en väldigt lycklig barndom, om jag får säga det själv.

mörv:

det är inte din inkomst ifall det är dina föräldrar som tjänar. DIN inkomst är endast det du får av dina föräldrar plus eventuella bidrag. ifall du inte får mer än 10 000 i månaden av dina föräldrar så är du en låginkomsttagare. otur.

Jag förstår din tankegång och avundsjuka, men det är inte så det går till. Inkomsten är det som familjen tjänar och eftersom jag tillhör familjen gör det även mig till en höginkomsttagare.

Cacaoxo:

Föredrar att vara fattig än att vara rik och dum som dig. [smile]

Vi får väl se om du tycker likadant om ett par år när jag är biträdande VD och du är arbetslös och står i bostadskö. [smile]

Sheriffen:

Vart går gränsen vid medel och låginstkomsttagare?

Vid en månadslön på 40.000 skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

papi's pengar är mina pengar[y]

Precis mitt resonemang [smile] Du tillhör familjen och därför har även du en del av familjens inkomst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calidris:

avundsjuka

[wink]

Calidris:

Inkomsten är det som familjen tjänar och eftersom jag tillhör familjen gör det även mig till en höginkomsttagare.

nja, då handlar det mer om klasstillhörighet. överklass, medelklass och underklass.


   
SvaraCitera