Aviseringar
Rensa alla

Vilken energidryck tycker ni mest om?


Smilen
Ämnesstartare

Vad är det för energidryck som du tycker mest om?

jag gillar Red Bull mest, god smak och ligger ofta kylt direkt i butikerna, Monster gillar jag också, men Red Bull är otroligt god. 

Monster röd eller lila kommer nog på andra plats delad.


   
Citera

Hehe oh ^^ gissa? Röd Monster HjärtaHjärtaSöt (blandat med Jack,D)Rodnar

Drack Red Bull (ett tag)  fick även några flak men sen så kände jag nja Tardig inget för mig.. så då började jag med MonsterHjärtaHjärta

Testade (lila) Monster och det var inte gott tyvärr Ledsen även fast jag blandade med lite Jack Daniels så blev det inte gott..Rodnar så ne,  (Röd) Monster här alla dagar..
 

Men nu är det dock svårt att få tag på Röd Monster ute i affärenLedsen men fick veta av en här att den fanns på nätet så det går att fixa ändå ^^


   
SvaraCitera

Sockerfria powerking och Redbull


   
SvaraCitera

Monster White, som sig bör. 


   
SvaraCitera

powerking monster royal något 
Redbull ronin 


   
SvaraCitera

Dricker inte energidrycker. Min hjärna är redan tillräckligt rutten som den är, behöver inte bli ytterligare ruttnad av energidrycker.

Hjärta


   
SvaraCitera

Monster Punch är galet god!


   
SvaraCitera

Monster sockerfria är goda, men fy vad de ser ut!


   
SvaraCitera

Batteri är godast, den har någon syrlig smak som jag gillar 🙂


   
SvaraCitera

Nu är det monster pacific punch som har blivit min favorit ^^ Galen testade deb efter ett tips så dricker jag den rätt oftaCoolSkål

Fick en hel kartong med monster pacific punch idag  av trevlig generous fox Rodnarmen måste dock gömma de på ett bra ställe höhö Rodnar


Jag måste se till att dricka de så ofta så de inte tar slut så snabbtGalenGlatt skålande


   
SvaraCitera

dricker inte energi vatten. bara dåligt för hjärtat ju.Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Drack alldeles för mycket energidryck på ett lan en gång i högstadiet. Fick hjärtklappning och kraftig ångest. Efter det har jag ärligt tyckt att all energidryck smakar skit.


   
SvaraCitera
Haien

Dricker väldigt sällan men monster original är god


   
SvaraCitera
Lokes

Latitude 65


   
SvaraCitera
oneday

Haien:
Dricker väldigt sällan men monster original är god

Den sockerfria är mycket godare


   
SvaraCitera