Aviseringar
Rensa alla

Vilken färg?


Ämnesstartare

Tappar grymt mycket hår, dagligen och är väldigt trött på det.
En bekant till mig berättade att henna ska göra under till håret och eftersom jag var väldigt uttråkad gick jag och köpte henna, nu har jag haft det i håret i några timmar (det och ägg ..) och ska tvätta bort det vid tre tiden.

Har just nu panik och undrar vilken färg är det jag kommer få?
Har själv ingen aning om det, hade brunt med blonda slingor innan så vilken färg tror ni att jag kommer få?


   
Citera

Hennafärg är typ grymt neonaktigt i början :p


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Tappar grymt mycket hår, dagligen och är väldigt trött på det.
En bekant till mig berättade att henna ska göra under till håret

Om du tappar hår beror det inte på håret utan på hårbotten. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Hennafärg är typ grymt neonaktigt i början :p

haha jag hoppas innerligt att du skojar, har du några egna erfarenheter av henna? Det ser rätt oranget ut nu så kan endast tänka mig hur det sedan kommer se ut med en neon orange nyans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om du tappar hår beror det inte på håret utan på hårbotten

La mest henna vid hårbotten


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

La mest henna vid hårbotten

om det har färgande egenskaper lär ju ditt hår bli färgat vid rötterna men inte lika mycket i längderna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

om det har färgande egenskaper lär ju ditt hår bli färgat vid rötterna men inte lika mycket i längderna?

Förstod inte riktigt, har en stor utväxt (den är alltså ofärgad) utväxten är ändå från rötterna till under öronen


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

Förstod inte riktigt, har en stor utväxt (den är alltså ofärgad) utväxten är ändå från rötterna till under öronen

[shake]
Låter snyggt. Ett hennaexperiment kanske inte kan förstöra så mkt, men jag (som är en obotlig fegis vad gäller håret) skulle aldrig färga utanatt veta på ett ungefär hur resultatet skulle bli [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Ett hennaexperiment kanske inte kan förstöra så mkt

Nej precis därför körde jag bara.

Postorderhoran:

jag (som är en obotlig fegis vad gäller håret) skulle aldrig färga utanatt veta på ett ungefär hur resultatet skulle bli

Jaja, man lever bara en gång så varför inte vara orange, röd, grön eller gulhårig?


   
SvaraCitera

cassaaandra00:

haha jag hoppas innerligt att du skojar, har du några egna erfarenheter av henna? Det ser rätt oranget ut nu så kan endast tänka mig hur det sedan kommer se ut med en neon orange nyans

Min kompis färgade henna. Det blev orange det med, men tror de var färgen hon skulle ha eftersom hon är ginger. Och neonorange blev det, själv neonkänslan försvann efter någon vecka eller två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Min kompis färgade henna. Det blev orange det med, men tror de var färgen hon skulle ha eftersom hon är ginger. Och neonorange blev det, själv neonkänslan försvann efter någon vecka eller två.

Okej [smile] mitt blev varken neonfärgat eller orange, skönt att jag slapp bli orangehårig [bigsmile]


   
SvaraCitera