Aviseringar
Rensa alla

Vilken färg skall man ha på sina tänder egentligen?


Ämnesstartare

Hej, asså jag bara undrar..

Vilken färg skall man egentligen ha på sina tänder? Dom flesta på skolan har liksom vita, glänsande tänder typ (vissa har ju iof gula), men sen när jag kommer hem så har alla i familjen, släkten, och djuren lite orange-aktiga..

Då menar jag mycket gulare och smutsigare än de med gula tänder i skolan. Båda två är ju liksom charmiga!?

Dom med vita glänsande tänder som är så malliga, eller min familj, där vi har riktigt smutsiga och oranga tänder? Det är liksom som en familjetradition för oss att aldrig borsta tänderna.

Så det här är ju liksom ett dilemma för mig. Snälla, jag vill veta er åsikt. Vad tycker ni och vad ska jag ta mig till?

beg_final4.jpg


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

tråkig


   
SvaraCitera

Man borstar inte tänderna för att dom ska vara vita din ärthjärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tråkig

ISOLA, ALLA HATAR DIG BARA SÅ DU VET. DU HAR SERIÖST INGET LIV. ALLVARLIGT! DU ÄR INNE PÅ DEN HÄR JÄVLA SIDAN 24/7 OCH ÄR SÅ JÄVLA FKN DRYG MOT ALLA. SERIÖST, LÄGG NER, DET HÅLLER INTE. PATETISKA FAN..[badgrin]


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

Man borstar inte tänderna för att dom ska vara vita din ärthjärna

Föd inte trollet.


   
SvaraCitera

bubbelfish:

ISOLA, ALLA HATAR DIG BARA SÅ DU VET. DU HAR SERIÖST INGET LIV. ALLVARLIGT! DU ÄR INNE PÅ DEN HÄR JÄVLA SIDAN 24/7 OCH ÄR SÅ JÄVLA FKN DRYG MOT ALLA. SERIÖST, LÄGG NER, DET HÅLLER INTE. PATETISKA FAN..

vet ej vem du är, men det är kul att jag har en sån stor roll i ditt liv iaf[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vet ej vem du är, men det är kul att jag har en sån stor roll i ditt liv iaf

inte bara i mitt liv, i allas jävla liv här på ungdomar.se.. man kan ju tragiskt nog inte gå in på en jävla tråd utan att du har varit där och kladdat med dina äckliga åsikter..


   
SvaraCitera

bubbelfish:

inte bara i mitt liv, i allas jävla liv här på ungdomar.se.. man kan ju tragiskt nog inte gå in på en jävla tråd utan att du har varit där och kladdat med dina äckliga åsikter..

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda du har att komma med? somsagt, du är patetisk.


   
SvaraCitera

gröna


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera