Aviseringar
Rensa alla

Vilken festival är BÄST i år?


Jag hade valt Hultan i år. Eller peace and love men den gick ju åt skogen


   
SvaraCitera

manul:

Tror inte det toppar Bråvalla 09 -_-

Fyfan då var det ös 


   
SvaraCitera
Yaren

dazed:
Getaway verkar bli bra också i år, bra band i vanlig ordning och en fantastiskt bra organiserad festival för att vara så pass liten ändå, blir nog att dra dit i år igen. 

Deep Purple! <3
Fast jag ska inte dit


   
SvaraCitera
Yaren

Jag gick på Sweden rock, skitbra blandad musik inom rock. Så jävla bra.


   
SvaraCitera

Yaren:
Jag gick på Sweden rock, skitbra blandad musik inom rock. Så jävla bra.

Ja helvete vilka band såg du btw


   
SvaraCitera

dazed:

Helvete vilket bra namn. 

ja, i luv


   
SvaraCitera

Ska kanske på Urkult, förhoppningsvis, mysfestival mycket mysigtfolk 


   
SvaraCitera
Yaren

iddqd:

Ja helvete vilka band såg du btw

Demon, Survivor, Status Quo, Kiss, Asia, Doro, Ufo, lite saxon från långt håll, Europe, Satan, Lite kreator, Black star riders, lite accept och Rush.
Såg sista fem minuterna av Leningrad cowboys.
Om jag ska rangordna så tycker jag:1. Rush2. UFO3. Black Star Riders
Alla band jag såg var bra förutom Europe och Kiss. De var väldigt tråkiga, och musiken berörde inte alls.
Vad tyckte du?


   
SvaraCitera

Yaren:

Demon, Survivor, Status Quo, Kiss, Asia, Doro, Ufo, lite saxon från långt håll, Europe, Satan, Lite kreator, Black star riders, lite accept och Rush.
Såg sista fem minuterna av Leningrad cowboys.
Om jag ska rangordna så tycker jag:1. Rush2. UFO3. Black Star Riders
Alla band jag såg var bra förutom Europe och Kiss. De var väldigt tråkiga, och musiken berörde inte alls.
Vad tyckte du?

Fett! Jag såg ungefär samma band plus några till. Tyckte Candlemass och Rush var bäst tror jag. Bullet imponerade faktiskt. Kan dock inte hålla med om Kiss eller Europe. När Kiss spelade blev jag sju år gammal igen och allt var jättetufft, och Europe var bättre än jag väntat mig. Fast sen så var jag ju inte nykter en enda sekund under hela festivalen, så det kanske påverkade omdömet något.


   
SvaraCitera

Wacken Open Air ofc !


   
SvaraCitera
Yaren

iddqd:

Fett! Jag såg ungefär samma band plus några till. Tyckte Candlemass och Rush var bäst tror jag. Bullet imponerade faktiskt. Kan dock inte hålla med om Kiss eller Europe. När Kiss spelade blev jag sju år gammal igen och allt var jättetufft, och Europe var bättre än jag väntat mig. Fast sen så var jag ju inte nykter en enda sekund under hela festivalen, så det kanske påverkade omdömet något.

Vad kul! Jag var inte där på onsdagen tyvärr :/ men aa, jag gillar musik som är skickligt skriven, och kan inte säga att kiss är det. Visst är det kul med lite allsång, men det var ingen god stämning på scen eller i publik. Jaa, jag var nykter på hela festivalen, så jag var inte överglad hela tiden precis. Var dock berusad på enerdorfiner efter UFO, helt jävla galen av lycka var jag 😉


   
SvaraCitera

Yaren:

Deep Purple! <3
Fast jag ska inte dit

Ja Ian Gillian röst är väl inte den samma, Jon Lord ligger förmultnad i sin grift, Ritchie Blackmore klär sig i renässankläder och spelar folkig schlagerrock men vafan det är Deep Purple liksom!


   
SvaraCitera
Yaren

dazed:

Ja Ian Gillian röst är väl inte den samma, Jon Lord ligger förmultnad i sin grift, Ritchie Blackmore klär sig i renässankläder och spelar folkig schlagerrock men vafan det är Deep Purple liksom!

Man måste passa på, vi är sista generationen. 🙂 Deep Purple har ju fler "originalmedlemmar" än de flesta band ändå sol fortfarande spelar ändå (Egentligen bara Ian Paice, men du fattar, Glover och Gillan har ju stor betydelse för Deep Purple).


   
SvaraCitera

Skulle vilja gå på den i Piteå eftersom Petter är en artist där men då det innehåller alkohol  så går jag inte.


   
SvaraCitera

Jag vill få gratis biljetter till Way Out West! Någon som vet hur?? Rullar ögonen


   
SvaraCitera