Aviseringar
Rensa alla

Vilken film gillar du mest?


Smilen
Ämnesstartare

Här kommer några filmer


   
Citera
Smilen
Ämnesstartare

Jag röstade på Gladiator.


   
SvaraCitera

Har egentligen inte sett alla de filmerna men röstade på Lord of the Rings - Return of the King för den har jag sett och den tyckte jag mkt om Hjärta


   
SvaraCitera

ingen av dem


   
SvaraCitera

Har varit besatt av The Secret Life Of Walter Mitty i typ 5 år just nu så det är antagligen den filmen jag tycker mest om, får verkligen en sådan frihetskänsla när jag ser den. Brukar gå på tv lite då och då, och då sitter jag som fastklistrad. Sen gillar jag ju José Gonzales så det gör ju hela filmen bättre. Aja men av dina förslag skulle jag nog säga Into The Wild


   
SvaraCitera

Lord of the Rings: Return "To" The King


   
SvaraCitera

Jag tycker att Lord of the rings: Return to the king.
Star wars: Return to the Jedi är också bra film.
Bruce Almighty är en kul film.
Sen finns det fler bra filmer såklart. Sen är jag tyvärr dålig på vad filmer heter. :/


   
SvaraCitera

Det är svårt att ha en favoritfilm eftersom det finns så många bra!

American Psycho, Old Boy - Hämnden och RAW är bland toppen i alla fall. 


   
SvaraCitera

Alla saw filmer är bra 🙂


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Det är svårt att ha en favoritfilm eftersom det finns så många bra!

American Psycho, Old Boy - Hämnden och RAW är bland toppen i alla fall. 

Fan vilken bra filmsmak du har! Har inte sett RAW ännu men Oldboy och American PSycho är båda två favoriter! Har du sett I Saw The Devil eller Sympathy For Mr. Vengaence (samma snubbe som regisserade Oldboy).

Annars är några favoriter Pulp Fiction, Fight Club, Donnie Darko, Gudfadern, The Matrix och Taxi Driver.


   
SvaraCitera

Sympathy for Mr. Vengeance tyckte jag om, har du sett Lady Vengeance? Sista delen i hämnd trilogin. Glad


   
SvaraCitera

Cawk and The Dream


   
SvaraCitera

har aldrig hört talas om star wars: return to the jedi, men däremot så påminner namnet om star wars: return of the jedi


   
SvaraCitera

Hur mycket jag än gillar Sagan om ringen-serien så måste jag säga Gladiator, en grym klassiker med the one and only Russell Crowe


   
SvaraCitera