Aviseringar
Rensa alla

Vilken film ska jag titta på?


Ämnesstartare

Ligger hemma och dräller idag, vill ha något tidsfördriv så.. Vilken film ska jag se?

Rösta på mina alternativ eller kom med ett eget förslag. Är sugen på fantasy eller kanske sci-fi


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fingerprints: The amazing spiderman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Sagan om ringen

Den bästa av alnternativen samt längsta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Den bästa av alnternativen samt längsta

Ja alltså i så fall lär det sluta med att jag sträcktittar på alla, så blir det varje gång.. eeeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Ja alltså i så fall lär det sluta med att jag sträcktittar på alla, så blir det varje gång.. eeeh

Haha perfekt ju! Typ 9 timmar och lite mer Tumme upp fast kanske blir lite segt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha perfekt ju! Typ 9 timmar och lite mer Tumme upp fast kanske blir lite segt...

hahha jaa, men brukar spola lite i de två tornen pga den är lite seg i mitten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: hahha jaa, men brukar spola lite i de två tornen pga den är lite seg i mitten!

Haha ja det kan man gott göra. När de hänger med träden i skogen och så kan man allt hoppa lite Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alice i underlandet från 51


   
SvaraCitera

Fingerprints: Sagan om ringen

Sagan om ringen öser ju!!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstade på hunger games men vet inte riktigt varför. det är den enda jag har sett av alternativen och tvåan är väl på bio snart, kan vara bra att friska upp minnet kanske. woody harrelson är alltid ett plus också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagan om ringen helt klart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Sagan om ringen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar en jävla tid att ladda ner sagan om ringen ska ni veta, så nu sitter jag sysslolös. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tar en jävla tid att ladda ner sagan om ringen ska ni veta, så nu sitter jag sysslolös.

Ladda ner? Man ska ju ha de förlängda versionerna på Blu-ray. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ladda ner? Man ska ju ha de förlängda versionerna på Blu-ray. Rodnar

Det har inte jag Ledsen


   
SvaraCitera