Aviseringar
Rensa alla

Vilken film ska ni se nu? Och varför?


ahs


   
SvaraCitera
Haien

Ska nog se ex machina senare


   
SvaraCitera

Det står mellan 

JOJO Rabbit
Ensam i Berlin
knives out
The Fall
Cloud Atlas
Una

Vi ska välja 2Galen


   
SvaraCitera

hxiley:
ahs

note: det blev inge ahs


   
SvaraCitera

Har fixat en filmkväll på fredag ^^ utomhus  igenSöt JIPPIPartySkål

Vi ska se filmen Una med sexiga sexiga snygga sexiga Ben MendelsohnHjärtaHjärta

Well varför? filmen handlar  typ om tjej som har daddy issues ^^ kan känna igen  mycket  av det kan jag sägaRodnar


   
SvaraCitera

Funderar på  att fixa en filmkväll utomhus (igen)Söt efter min lilla film/musikinspelning Söt och då har jag en idé att jag ska JOJO-Rabbit (även fast jag jag lovade mig själv att inte se den igen) tyckte det räckte med att jag såg den på bio?Rodnar

Men har pratat om den för några av mina kompisar och de är nyfikna på att se den.. men det får bli veckan efter mitt lilla äventyr..RodnarHjärta


   
SvaraCitera

Om några minuter börjar Gudfadern 2 (The Godfather 2) i TV4 och eftersom jag såg första filmen i natt så blir det till att se "tvåan" natten som följer.


   
SvaraCitera

På fredag har fixat en  filmkväll utomhus  (på hemliga stället) och då ska vi se den underbara filmen Cloud Atlas ^^ med sprit och  lite annat gottRodnar

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

received_220507593494971.jpeg

Kostymdrama Hjärta
Romeo och Julia Ledsen


   
SvaraCitera

Nu nar det börjar bli varmt och skönt ute så har man börjat fixa filkvällar utomhus ^^ så nu har jag  fixat filkväll på 1 av mina hemliga ställen ^^ och då ska vi se knives out  som jag såg på bio ^^  (jag ska försöka inte avslöja mördaren i filmen)HjärtaRodnar

För att jag tyckte det var en helt underbar rolig/underhållande/spännande film^^ är så glad att jag fick uppleva den på bio..


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Vaiana - för att jag inte sett denna filmen som är från Disney.


   
SvaraCitera
Lokes

Vill se black adam ikväll 


   
SvaraCitera
Lokes

Lokes:
Vill se black adam ikväll 

Update det hände aldrig


   
SvaraCitera
Lokes

Ska se bäst i test julspecial ikväll tho


   
SvaraCitera

jag vill se rec


   
SvaraCitera