Aviseringar
Rensa alla

vilken folkgrupp är det minst okej att hetsa emot ??


Ämnesstartare

Vehnk:
Fick mig att tänka till lite - En polare som jobbar på ett behandlingshem för missbrukare hushåller en somalisk farbror. Han har varit en våldsam khat-missbrukare tydligen och är väck i huvudet. På jobbet där då berättade han att folk brukade driva med honom om saker han inte förstod. Exempelvis när de bakade negerbollar så sa en "nej men kolla, här är dina barn ju". Samma när han sket, då hette det att han lät sina ungar drunkna.

Han förstod som sagt ingenting av vad som sades så ingen skada skedd, men intentionerna var ju inte direkt trevliga.

:(((((

tror att sånt påverkar ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: han varken känner eller förstår om han har det.

och han kan inte vilja något. det är det som är bra med honom.

men elektroderna kanske stör hans varande. kanske förändrar de hans neurokemi en liten aning så att han plötsligt blir medveten, och erfar hisnande skräck

likt en nyfödd bebis, endast kapabel att vråla ut sin skräck, tills några begrepp bildats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

han varken känner eller förstår om han har det.

och han kan inte vilja något. det är det som är bra med honom.

men elektroderna kanske stör hans varande. kanske förändrar de hans neurokemi en liten aning så att han plötsligt blir medveten, och erfar hisnande skräck

vad söt
hur gör man för att inte skrämma honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gillar han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är han inte ensam?


   
SvaraCitera

iskall:

du vet att världshistoriens näst största utrotning ägde rum mot armenier av turkar? vid 1920. du skulle väl inte skämta om judar?

Varför skulle jag skämta? Jag är väl medveten om Turkiets folkmord på Armenierna och JA jag skulle skämta om judar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sverigedemokrater. jag vet inte varför alla sdare är oskuldisar eller får ej ligga. (gratis iaf)

d borde ändra namn till oskuldpartier lr oskulddemokraterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Judar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast ne, folkgrupp äre. hmmmm kanske amerikaner. kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj minst okej, läste mest ok haha Rodnar

kanske mörkhyade amerikaner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
oj minst okej, läste mest ok haha Rodnar

kanske mörkhyade amerikaner

Utveckla och motivera...


   
SvaraCitera

Nachac: Judar.

/thread


   
SvaraCitera