Aviseringar
Rensa alla

Vilken funktion i samhället fyller klimakteriekossor?


Ämnesstartare

Hon kan inte längre få barn, hon känner sig deprimerad (med all rätt) och har liksom spelat ut sin roll i livet.

Kvinnor kommer in klimakteriet runt 45-årsåldern och därefter... ja, vafan ska dom vara bra för egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

Vad är du bra för?


   
SvaraCitera

Gå och dö.


   
SvaraCitera

Vilken funktion i samhället fyller rumpfetischister?

Nejmen seriöst.Skulle man avrätta alla som kommer in i klimakteriet eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken funktion i samhället fyller pedofiler

De vill ha sex med barn, de känner sig deprimerade och har liksom spelat ut sin roll i livet

pedofiler blir vuxna när de är runt 18 och därefter.. ja, vafan ska dom vara bra för egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar inte att va taskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan ju fortfarande städa och laga mat -.-"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Nejmen seriöst.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att du bör uttala dig om samhällsfunktion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad är du bra för?

Jag jobbar väldigt hårt och betalar skatt till vår korrupta regering.

Nirr:

Skulle man avrätta alla som kommer in i klimakteriet eller?

De kan iofs jobba, men efter att ha sett kärringarna på det lokala postkontoret undrar jag om tanter kan jobba eller om de bara "jobbar".

Artie:

vilken funktion i samhället fyller pedofiler

Hebefil om jag får be.

Artie:

De vill ha sex med barn, de känner sig deprimerade och har liksom spelat ut sin roll i livet

Inte med barn, med tonåringar.

Bara deprimerad på kvällen innan man ska sova.

Haha, man kan ju faktiskt få barn med tonåringar. Det är mer än man kan säga om klimakteriekossorna.

Artie:

pedofiler blir vuxna när de är runt 18 och därefter.. ja, vafan ska dom vara bra för egentligen?

Jag upptäckte att jag var hebefil när jag var 19-20. Attraktionen satt kvar mot tonåringar i högstadiet men just då tänkte jag inte så mycket på det. Det är först på senare år (jag är snart 30) som jag insett att attraktionen inte kommer ändra sig.

Artie:

menar inte att va taskig

Det är lugnt, du är den trevligaste och mest förstående här. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta kvinnor omkring 45 arbetar och kommer göra det i sisådär 20 år till, i yrkesroller där de ofta är betydligt svårare att ersätta än sina yngre kollegor. De flesta brukar tycka att det gynnar samhället att olika arbeten utförs.

Men varför ligger din frågeställnings fokus på kvinnor? Vilken funktion fyller män över typ 20 i samhället? Visst, män är fertila rätt länge, men risken för genetiska abnormaliteter i avkomman stiger med deras ålder och det går att spara sperma i evigheter, så för fortplantningsskäl behöver ni inte leva särskilt mycket längre än genom puberteten. Kan du motivera vilken samhällsfunktion du personligen fyller med tanke på att du varit ganska tydlig tidigare med att du är dömd till ofrivillig celibat?

Det känns som att du inte ens försöker få dina trådstarter att verka genomtänkta längre utan bara går in för att framstå som en motbjudande person direkt. Hur kommer det sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Hebefil om jag får be.

aha
trodde du gillade yngre också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det känns som att du inte ens försöker få dina trådstarter att verka genomtänkta längre utan bara går in för att framstå som en motbjudande person direkt. Hur kommer det sig?

jag undrar också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jag jobbar väldigt hårt och betalar skatt till vår korrupta regering.

Du borde ta livet av dig om du inte är till mer nytta än så.
Vad har du för arbete då? Gör du någon egentlig nytta eller är det bara skattepengar du bidrar med?

mediakatt:

De flesta kvinnor omkring 45 arbetar och kommer göra det i sisådär 20 år till, i yrkesroller där de ofta är betydligt svårare att ersätta än sina yngre kollegor.


   
SvaraCitera

Ser inte varför en jämnårig man kan bidra med mer till samhället än en kvinna som är i klimakteriet.


   
SvaraCitera