Aviseringar
Rensa alla

Vilken hand runkar du med?


Luigi
Ämnesstartare

Vänster eller Höger eller båda? Är nyfiken... :O Har inget liv lol! Själv använder jag Vänster eller båda i vissa tillfällen.


   
Citera

Använder näsan och höger ögonbryn 


   
SvaraCitera
spket

Vänster fot


   
SvaraCitera

Mila Kunis's hand


   
SvaraCitera

Annie Lööfs mun. 


   
SvaraCitera

Zara larssons armhåla 


   
SvaraCitera

Känns skämigt att svara på tråden. Seriös som jag brukar vara så väljer jag att inte skriva något tokigt.
Det får förbli ett mysterium vilken hand och händer jag använder mest elelr om jag använder båda, lika mycket eller någon hand mer än den andra.
Alltså bara tanken av att någon har onnanerat med den hand man hälsar i skrämmer lite men alla har väl haft sina händer på alla möjliga ställen, i huvudsak är att man har rena händer när man hälsar på varandra. Glad


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Känns skämigt att svara på tråden. Seriös som jag brukar vara så väljer jag att inte skriva något tokigt.
Det får förbli ett mysterium vilken hand och händer jag använder mest elelr om jag använder båda, lika mycket eller någon hand mer än den andra.
Alltså bara tanken av att någon har onnanerat med den hand man hälsar i skrämmer lite men alla har väl haft sina händer på alla möjliga ställen, i huvudsak är att man har rena händer när man hälsar på varandra. Glad

Hahaha tänk om man skaka hand med nån så känner man ba nått kladdigt liksom eeewww


   
SvaraCitera

Loco99:

Hahaha tänk om man skaka hand med nån så känner man ba nått kladdigt liksom eeewww

Det vore så jäkla äckligt! Eeewwwww!!!!


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Båda. Använder vänster för att bygga upp ståndet och höger för att runka hårt och få orgasm. Väster används ju ibland för att köra in några fingrar/dildo dit bak också


   
SvaraCitera

Höger. Såklart. 


   
SvaraCitera

Leksaker~


   
SvaraCitera

Lazarus:
Annie Lööfs mun. 

Ew

SDniklas:
Höger. Såklart. 

Självklart!


   
SvaraCitera

Höger. De blir liksom bäst då


   
SvaraCitera

Båda


   
SvaraCitera