Aviseringar
Rensa alla

Vilken hårfärg passade mig bäst?


Ämnesstartare

Nu när jag ändå skapade ett så fint collage (tog evigheter!) så måste jag ju få dela med mig även om bilderna i sig är rätt dåliga, vill jag veta vilken färg som jag borde behålla^^ 

collage_1.jpg


   
Citera

shatter: Nu när jag ändå skapade ett så fint collage (tog evigheter!) så måste jag ju få dela med mig även om bilderna i sig är rätt dåliga, vill jag veta vilken färg som jag borde behålla^^

Vilken är din naturliga hårfärg?

Edit: Antar att det är den sista bilden. Kör på den färgen.


   
SvaraCitera

rött!<3


   
SvaraCitera

rött, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt hett imo. påmminer lite om häxan i game of thrones.


   
SvaraCitera

andra bilden


   
SvaraCitera

ditt leende RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Vilken är din naturliga hårfärg?

Edit: Antar att det är den sista bilden. Kör på den färgen.

första och sista bilden 🙂 men min naturliga hårfärg varierar beronde på hur mkt jag har varit i solen, så vissa år (när det regnat hela sommarn och jag inte har åkt utomlands) har det varit brunt, andra år blont. Som denna.

202699_426706700708379_928181455_o.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
ditt leende RodnarHjärta

RodnarHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Bild nummer två! Men det är sommar där antar jag, du är lite brunare där så en kanske blir förvirrad av din somriga skönhet där! Blink Fast tycker den är finast ändå! Var du medlem här när jag hade superrött hår?


   
SvaraCitera

shatter: Brun, bild 5

ser mest harmoniskt ut. gillar.

Albanien_Mats: påmminer lite om häxan i game of thrones.

hon är en prästinna som utövar svartkonst, vad fan. det är skillnad.


   
SvaraCitera

Tycker du passar bäst i rött och svart!


   
SvaraCitera

shatter: En aning mörkare typ ljusbrun, bild 2

Tycker jag, men tycker fortfarande du borde prova nåt helt random som blått eller så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Bild nummer två! Men det är sommar där antar jag, du är lite brunare där så en kanske blir förvirrad av din somriga skönhet där! Blink Fast tycker den är finast ändå! Var du medlem här när jag hade superrött hår?

ja, den var tagen i augusti nångng, tonade håret brunt i våras femte bilden fast mörkare, så färgen jag har där är urtvättad egentligen. Många tror att jag färgar håret mest hela tiden, men egentligen så tvättas färgen bara ur då jag tonar 🙂 Kan hända att jag var det, men har inget minne 🙁 skicka bild <3 

patrick bateman:

Tycker jag, men tycker fortfarande du borde prova nåt helt random som blått eller så!

nångng ska jag det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Tycker du passar bäst i rött och svart!

kanske ska kombinera de två? 🙂


   
SvaraCitera

shatter:

kanske ska kombinera de två? 🙂

Låter bra!


   
SvaraCitera