Aviseringar
Rensa alla

Vilken jävla linje


Ämnesstartare

batleth:

Hur lång är hela utbildningen då?

ett läsår

batleth:

Och vad gör ni, bara läser bibeln eller?

50% praktik i en kyrka, 50% studier där bl.a Bibeln ingår men även en massa andra böcker som handlar om en massa olika intressanta ämnen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

människan ville ha jobb, inte språkkunskaper och en massa a-kurser.

Aha, läste bara titeln.

Lol..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

50% praktik i en kyrka, 50% studier där bl.a Bibeln ingår men även en massa andra böcker som handlar om en massa olika intressanta ämnen [y]

Okej, kan jag gå den utbildningen om jag skulel vilja eller vad krävs för att komma in?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

kan jag gå den utbildningen om jag skulel vilja eller vad krävs för att komma in?

jadu.. att du vill tjäna Gud under ett år 😛 vi ber ganska ofta o fpr massa undervisning från Bibeln, så tror du verkligen att det passar dig? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

jadu.. att du vill tjäna Gud under ett år 😛 vi ber ganska ofta o fpr massa undervisning från Bibeln, så tror du verkligen att det passar dig? [bigsmile]

Man måste ju ha kunskap om sin fiende för att kunna förgöra den, eller hur?


   
SvaraCitera

Hantverkare tjänar snuskigt mycket pengar nuförtiden [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Man måste ju ha kunskap om sin fiende för att kunna förgöra den, eller hur?

haha 😀 mjo men du skulel gå under tror jag [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teknik linjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

haha 😀 mjo men du skulel gå under tror jag [wink]

Jasså, hurså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jasså, hurså?

du skulle ångra att du började det tror jag iaf 😀 man ber som sagt, o ganska mkt 😀 undervisning från bibeln 😀 o undervisningen är riktad till bara kristna, inte okristna 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

du skulle ångra att du började det tror jag iaf 😀 man ber som sagt, o ganska mkt 😀 undervisning från bibeln 😀 o undervisningen är riktad till bara kristna, inte okristna 😛

Skulle man bli accepterad som bög då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Skulle man bli accepterad som bög då?

ja det tror jag 🙂 om man verkligen älskar Gud så accepterar man folk som de är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

ja det tror jag 🙂 om man verkligen älskar Gud så accepterar man folk som de är

Gött jag skulle stöta på alla killar och sitta och kolla på gayporr på lektionerna 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Gött jag skulle stöta på alla killar och sitta och kolla på gayporr på lektionerna 😀

haha :d tror nog att det sista skulle förbjudas o att killarna skulle känna sig ngt obekväma med dig om du gör så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAJA whatever om eran jävla kristnaskit bajs. Ni ska hjälpa mig här.
Om jag går bygg, och vi förusätter att jag inte känner en jävel i den nya klassen, vad ska jag göra? Först leta upp salen osv, sitta där helt tyst AS nervös, sen vad? [sad][sad]
Jag är typ nervös redan nu. Var deprimerad för ca 1 år sen, och kunde inte göra nya saker, eller annorlunda saker, är fortfarande lite rädd för nya saker. T.ex byta skola är hur stort som helst. Kommer börja gråta, och skita i det[sad][sad]

Är det nervöst och jobbigt att börja ny klass? [sad]


   
SvaraCitera