Aviseringar
Rensa alla

Vilken kändis är du mest lik?


Ämnesstartare

Hoppas att det blev rätt nu och att det Inte finns en likadan för ja... stäng den här i såna fall.

Men, Vem ur hollywood synpunkt är du mest lik enligt alla andra och självklart dig själv..?

Själv har jag fått väldigt mycket uppmärksamhet för att jag skulle kunna vara Mischa Barton's tvilling ( -:et att det inte funkar på längden, är ju bara 1,55...[no-no] )

Hade jag haft bilder på mig själv i datorn hade jag självklart lagt upp att jämföra men nu är det så att kameran har pajat och somsagt har inga bilder i datorn, menmen...
Image
tänk svart hår också, har färgat... men i grund har vi tillockmed samma hårfärg naturligt (vilket jag saknar så ini helvete, blev bara skit med mörkt :'(
Och nej, jag är inte lika smal som henne.


   
Citera

Hört att jag är lik leonardo dicaprio

leonardo-dicaprio-081.jpg


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

någon sa conan o'brien en gång, blev inte smickrad... [sad]


   
SvaraCitera

har blivit jämförd med några som jag tycker är snygga, så det skulle kännas lite jobbigt att skriva här. Men jag vill se bilder på er som lägger upp också! 😀


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

har hört att jag ska vara lik avril! [cute]


   
SvaraCitera

De enda två jag hört att jag ska vara lik av fler än en är Zack Braff och Chris Lowell - så då litar jag på det [blush]


   
SvaraCitera

Min pojkvän ser ut som Sam i Sagan om Ringen [love]

Jag själv hade en tråd om att jag är lik nån XD

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=238430&page=1&words=marielle;hagblad#8785​984


   
SvaraCitera

eh you tell me?


   
SvaraCitera

Mumble:

Dra

[rolleyes]

Dunno.


   
SvaraCitera

passaro:

Dunno.

Image


   
SvaraCitera

Fy fan:

Fel j

Smickrande, I'll say. ^^


   
SvaraCitera

passaro:

Smickrande, I'll say. ^^

Take my strong hand!

OnT: Någon sa att jag var lik killen i Trainspotting.


   
SvaraCitera

När jag var gotare fick jag höra att jag var lik robert smith som ung.

Själv håller jag inte med; jag har bredare näsa och ingen röv på hakan. Men men, tydligen har jag väl något som är likt.

Image


   
SvaraCitera