Aviseringar
Rensa alla

vilken kamera?


Ämnesstartare

är ​detta bra köp?

Vill kunna filma ok och ta ok hobbybilder med.


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

ja


   
SvaraCitera

har sx110.. är lite kluven. ibland får man fantastiska bilder med ljus o sånt, och ibland får man skitiga bilder med t.ex. blixten, men även utan. speciellt på personer tycker jag den oftast får skitdåliga bilder [shake]

hobbybilder tror jag nog den är bra till annars. video är... hm. sådär, varken bra eller dåligt. lutar mot bra.

den där var dessutom billigare än min, jag köpte min för 2800 typ (för kanske 2-3 år sen).


   
SvaraCitera

obs är värdelös recensionskrivare på.... saker [love][love][love] hoppas d jälpte, varken bra lr dåligt mest bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

speciellt på personer tycker jag den oftast får skitdåliga bilder [shake]

[sad]
Hur skitdåliga?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

[sad]
Hur skitdåliga?

vet inte.. det är konstigt. den kan få dåligt ljus, dålig färg osv. men den är grym på close ups. men jag vet inte, det finns ju massor av inställningar på den och ibland får jag ju till det. hänger nog mkt på inställningarna.

grejen är bara att ibland har jag fått dåligaa och ibland har jag fått skitbra bilder på människor.

märks d att ja e flumi o trött nu? aa bra, gonatt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lose ups. men jag vet inte, det finns ju massor av inställningar på den och ibland får jag ju till det. hänger nog mkt på inställningarna.

mh okej
om jag ska låna ut den till mama
finns det ngn funktionell autofuntion då, tror hon skulle få sammanbrott alternativt ta urkassa bilder om hon behövde stå och pilla med inställningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar vara en helt okej kamera, hade dock satsat på en kamera med uppladdningsbart batteri.


   
SvaraCitera