Aviseringar
Rensa alla

Vilken konsol ska jag ha?


Ämnesstartare

Vilken konsol ska jag ha av Xbox 360 slim eller Playstation 3 slim. Jag vet inte direkt vilken konsol jag ska ha. Hoppats att ni vet vilken är bäst mellan Xbox360 Playstaion 3. Seriösa svar tack[y]


   
Citera
Ämnesetiketter

ColecoVision


   
SvaraCitera

Protip: Välj utifrån vilka spel du vill spela.


   
SvaraCitera

Atari Jaguar
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

ColecoVision

Läste du ens vad jag skrev [shake]


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Läste du ens vad jag skrev [shake]

Ja


   
SvaraCitera

Vad gillar du för typ av spel? Och är det bara spelandet du är intresserad utav eller hade du tänkt ha den till filmtittande och annat också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

Atari Jaguar

Har du läst???
Jag sa någon av playstation 3 eller xbox 360

Dold text: Idiot


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Dold text: Idiot

men vadå, jaguar pwnar ju allt modernt!!!


   
SvaraCitera

skaffa en pippin!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

skaffa en pippin!

Läste du tråden?
Jag skrev om dessa alternativ Xbox 360 slim eller Playstation 3!

Dold text:

Du kan inte läsa direkt


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Läste du tråden?

De trollar dig.

Och du skulle ju kunna svara på de seriösa frågor som ställts istället för att låta dig bli trollad :s
Det är svårt att hjälpa dig välja om du inte berättar vad för slags grejer du helst spelar, de finns vissa skillnader i utbudet mellan konsollerna även om de i mångt och mycket överlappar varandra.


   
SvaraCitera

Image
Clas ohlson har hållbara konsoler.


   
SvaraCitera

Eftersom jag uppskattar båda konsolerna och fördelarna de har över varandra ska jag ge dig ett seriöst svar:

Spelutbudet finns det ingen anledning att diskutera. Idag erbjuder både 360 och PS3 ett likvärdigt utbud av spel. Det gäller även exklusiva titlar. T ex har PS3 God of war, Killzone 2/3, Uncharted mm. Alla dessa är fantastiska spel.

Xbox erbjuder Halo, Forza, Gears of war mm som exklusiva titlar. Dessa är också grymt häftiga spel.

PS3:an är överlägsen på film då den fortfarande är tystare, kraftfullare och är utrustad med blu-ray (något xbox förmodligen kommer få klara sig utan även i framtiden). PS3:an är den snabbaste blu-ray spelaren på marknaden. PS3:an har också de mest grafiktunga spelen då den har överlägsen hårdvara jämfört med xbox.

Xbox 360 väljer du utan tvekan ifall du prioriterar roligaste onlineupplevelse. Kontrollerna är en smaksak, men jag själv anser att 360's handkontroller ligger mycket bättre i handen och har något bättre respons.

Jag tror inte att du blir besviken oavsett vilken konsol du väljer...

Själv valde man ett ps3 och jag ångrar inte det köpet, även om jag saknar Gears of war i hyllan...


   
SvaraCitera

Anonym345:

Xbox erbjuder Halo, Forza, Gears of war mm som exklusiva titlar. Dessa är också grymt häftiga spel.

sjukt tråkiga spel ju [sad]


   
SvaraCitera