Aviseringar
Rensa alla

Vilken kroppsdel på tjejen gillar du mest?


Allt. Finns inte en del av kvinnan som jag inte gillar. 😉


   
SvaraCitera

Jag gillar alla delar så hur ska man svara Söt


   
SvaraCitera

Zsasz: Finns alldeles för mycket för att bara välja en sak, men om man måste, så rumpa. Men låren, höfterna, rygg/ländryggen, mons pubis, skulderblad, nyckelben, hals, ögon, ansikte, etc. etc.

Så röven är viktigast och ansiktet det minst viktiga?  Gråter


   
SvaraCitera

Det första man tittar på är ansiktet, om det ser ungdomligt ut. Det är det allra viktigaste. Sedan kommer rumpan och brösten. Jag har blivit lurat ett X antal gånger när jag sett en tjej bakifrån, med snygg rumpa, och sedan ser man ansiktet och så är hon över 30!


   
SvaraCitera

Obehaglig fråga. Kvinnor är inte en samling kroppsdelar för män att finna upphetsande Tardig


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:
Obehaglig fråga. Kvinnor är inte en samling kroppsdelar för män att finna upphetsande Tardig

Låter som en muslim wannabe. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Låter som en muslim wannabe. 

Låter som en misogyn ateist, men ena handen i pubishåret och den andra på tangentbordet.


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Låter som en muslim wannabe. 

Låter som en vincebruh wannabe


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

Låter som en misogyn ateist, men ena handen i pubishåret och den andra på tangentbordet.

Jag är kristen, och då vet du varför jag ogillar islams slöjtvång. 


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Låter som en vincebruh wannabe

Vad är en vincebruh? 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Jag är kristen, och då vet du varför jag ogillar islams slöjtvång.

Organiserad religion är förkastlig, vilken form den än tar Tardig

Värt att notera är också att du inte valde att vederlägga anklagelsen att du var misogyn Blink


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Vad är en vincebruh? 

Hehehe


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

Organiserad religion är förkastlig, vilken form den än tar Tardig

Värt att notera är också att du inte valde att vederlägga anklagelsen att du var misogyn Blink

Jag är inte med i nån kyrka eller sekt, så knappast "organiserad". Jag tror på Guds ord. 

Jag behöver inte "vederlägga" dina åsikter eftersom det inte är kristna värderingar. 


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Hehehe

Hehehe på dig själv. Du stavade vincebruh utan stor bokstav så det är inget namn enligt dig. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Jag är inte med i nån kyrka eller sekt, så knappast "organiserad". Jag tror på Guds ord. 

Jag behöver inte "vederlägga" dina åsikter eftersom det inte är kristna värderingar. 

Inte förvånad över att "kristna värderingar" innebär sexism...

Hursom, du kommer att ruttna i din jordegrav liksom alla andra, förtäras av maskar och slutligen bli till mycket bördig odlingsmark för nästkommande generationer 🙂


   
SvaraCitera