Aviseringar
Rensa alla

Vilken kvinnlig artist är den bästa?


Smilen
Ämnesstartare

Vad anser du vara den bästa kvinnliga artisten av alternativen jag lägger upp och kan ni motivera erat val med någon/några meningar?

Jag röstar nog ändå på Rihanna då jag har lyssnat på henne mest av artisterna, hon har en begåvad röst och har många bra liveshower och musikvideor.

På andra plats skulle jag nog säga att Beyoncé har den nomineringen. Hon gör mycket bra musik och skivan Beyoncé är en av de bästa popalbumen anser jag. 

Ciara skulle jag vilja nämna och Jennifer Lopez också.


   
Citera

Oj, får jag bara välja från DIN lista?  Skeptisk

Ok, då får det väl bli Rihanna, Britney och Gaga i nämnd ordning. Blev du glad nu när jag satte Rihanna först?  Mycket glad

Men jag tycker du glömt några riktigt stora sångerskor och artister, nämligen Madonna, Whitney Houston och Aretha Franklin. Får väl också lägga till Blondie dvs Deborah Harry som gjorde några riktigt bra plattor på den tiden det begav sig. Och Patti Smith var ju väldigt unik. Tumme upp
Janis Joplin rankar många som en otroligt bra sångerska men jag tycker hon var lite "skrikig".  Tumme ned


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

stoner: Ok, då får det väl bli Rihanna, Britney och Gaga i nämnd ordning. Blev du glad nu när jag satte Rihanna först?

Ja, det är roligt. Men jag lyssnar inte för mycket på henne just nu.


   
SvaraCitera

Oj, Finns många bra 80s sångerskor ^^Rodnar

Men mina favoriter är självklart Malin Dahlström från (Niki & The Dove)Hjärta Kate Bush Hjärta
natdkb.jpg


   
SvaraCitera
L Y S

Smilen: Rihanna

Jag lyssnar mest på metal, och då även kvinnliga sångare inom den genren (Simone Simons, Sharon den Adel, Tarja Turunen etc) men om jag ska välja nått från din lista är det nog Rihanna som jag gillar mest.


   
SvaraCitera

Av dessa så skulle jag säga Britney Spears. Lyssnar inte på någon av dessa direkt men Baby one more time med nämnda artist är skön att sjunga själv i alla fall.Glatt skålande


   
SvaraCitera

Brenda Lee


   
SvaraCitera
upbox0

ingen är bra, alla suger


   
SvaraCitera

Har du inte glömt världens sexigaste sångerska som ser ut som din (eventuella) jämngamla syrra men som är äldre än din morsa - SHAKIRA!?


   
SvaraCitera

X-v7IbTY886978992727.jpg
1328044120_shakira-2011-zoom.jpg


   
SvaraCitera