Aviseringar
Rensa alla

Vilken läggning har du?


time
 time

trevlig-snubbe: Jag tänder inte på killar

trevlig-snubbe: kan aldrig tänka mig att ha ett förhållande med en kille.

Då är du ungefär så långt från bi man kommer. Bara så du vet. Glad


   
SvaraCitera

time:

Då är du ungefär så långt från bi man kommer. Bara så du vet. Glad

Har inte sagt att jag inte vill ha någon sexuell thing du fattar vad jag menar Blink


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

då är du väl inte bi

Inte så särskilt. JAg identifierar mig inte som så jättebi heller. Jag lutar mycket mer åt att ha ihop det med tjejer till åtminstone 80% eller nått, kan vara lite flytande.


   
SvaraCitera
Haien

Bananuell


   
SvaraCitera

Haien: Bananuell

Tänk vad fred det skulle vara på jorden om alla vara Bananueller. Hjärta
 


   
SvaraCitera
Haien

Lee Woo-Jin:

Tänk vad fred det skulle vara på jorden om alla vara Bananueller. Hjärta

Tänk vilken marknad för bananer det skulle finnas då


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Inte så särskilt. JAg identifierar mig inte som så jättebi heller. Jag lutar mycket mer åt att ha ihop det med tjejer till åtminstone 80% eller nått, kan vara lite flytande.

trevlig-snubbe:

Har inte sagt att jag inte vill ha någon sexuell thing du fattar vad jag menar Blink

trevlig-snubbe: jag tänder inte på killar 

Jag hade nog avvaktat med att sätta några etiketter på mig själv om jag vore som du just nu. Det är svårt att veta säkert och allt kan förändra sig över tid. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Jag hade nog avvaktat med att sätta några etiketter på mig själv om jag vore som du just nu. Det är svårt att veta säkert och allt kan förändra sig över tid. 

Jo men visst, jag känner själv att jag är rätt osäker själv exakt vad jag tycker. Så är det! Glad


   
SvaraCitera

Z-girl:
Jag vill ta reda på ungefär hur detta ser ut! Allt jag vill säga nu är att det är okej att gilla den man gillar och kom ihåg att det inte är något vi kan syra över!

Binyfiken kille 31 är undrar hur analsex känns för en kille som aldrig blivit påsatt av nån kille gör det ont som fan eller är det skönt? Bara undrar


   
SvaraCitera

Jimpen86:

Binyfiken kille 31 är undrar hur analsex känns för en kille som aldrig blivit påsatt av nån kille gör det ont som fan eller är det skönt? Bara undrar


   
SvaraCitera
Bakric

Har bara haft sex med tjejer, men är hyggligt öppen med att jag antagligen kan testa 69:an med en snubbe om jag är lite småfull.
De flesta tar det som ett skämt, kanske lika bra Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Vad är asexuell? 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Det är inte min mening att provocera eller kränka avsiktligt. Men vad är skillnaden mellan pansexualitet och bisexualitet?

Är förövrigt heterosexuell.

Är man pansexuell får man bånge av folks personligheter, då kan person va tranzz, böjg, eller straight som en böjd linjal. Och jag antar att pansexuella inte, du vet, onanerar till bilder av folk eftersom att dom blir kåt av personligheter.

Bisexuella är då på andra sidan bullen, nåra jävulska onanerare, och kan då gå upp mot 5 om dan.


   
SvaraCitera

Har en kupévärmare som jag för tillfället räknar som min flickvän, enda tinget i denna värld som förlänt min hud varma smekningar


   
SvaraCitera

Straight, I guess


   
SvaraCitera