Aviseringar
Rensa alla

Vilken längd är för långt (killar) och avtändande för er tjejer?


Ämnesstartare

Vilken längd(kroppslängd) är för långt (killar) och avtändande för er tjejer? [rolleyes]

Säg hur långa ni är själva också :O och vilken längd har ni tyckt varit för långt för er? [ops]


   
Citera

stekenzor:

Säg hur långa ni är själva också :O och vilken längd har ni tyckt varit för långt för er?

Jag: 152,5
Killen: Finns ingen övre gräns. Okej, vid 2,10 kanske det börjar ta emot lite, sexställningar och sånt ska ju faktiskt funka.

Du behöver inte oroa dig, lille pojk! Det löser sig. Längd är fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor:

Säg hur långa ni är själva också :O och vilken längd har ni tyckt varit för långt för er?

1,67 typ.
vid två meter äre lite för långt kanske. Men han ska ju helst vara 1,80 - 1,85 +


   
SvaraCitera

jag är själv 1,80 så jag tycker bara att det är bra om killen är runt 2 meter.

I like it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Över 2,5m för då vet jag att det är något fel på honom.


   
SvaraCitera

jag e typ 1.67 eller så. men hmm....asså över 2.20 e kanske lite långt, men inte avtändande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well... Över två meter. Men det är fortfarande okej att vara så lång, så länge man inte krokar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor2=stekenzor

uppenbar:

Jag: 152,5
Killen: Finns ingen övre gräns. Okej, vid 2,10 kanske det börjar ta emot lite, sexställningar och sånt ska ju faktiskt funka.

Du behöver inte oroa dig, lille pojk! Det löser sig. Längd är fint.

Så en kille på 190cm skulle vara okej? Det skulle se lite kul om ni gick jämte varandra då. Och så skulle du få ont i tårna 😛
Har du nån annan gräns?

MissAlmadeh:

1,67 typ.
vid två meter äre lite för långt kanske. Men han ska ju helst vara 1,80 - 1,85 +

K då funkar inte vi då, ja är nästan 2meter :O

Friheet:

jag är själv 1,80 så jag tycker bara att det är bra om killen är runt 2 meter.

I like it!

Har hört det med, Leonardo di caprio, Brad Pitt är runt 180-182

Geigerzähler:

Över 2,5m för då vet jag att det är något fel på honom.

Överdrivet! Inte ens Yao Ming är så lång.

lockbete:

jag e typ 1.67 eller så. men hmm....asså över 2.20 e kanske lite långt, men inte avtändande

Jo men vilken längd skulle du kunna ha en kille på ? 190 verkar vara för långt


   
SvaraCitera

Jag är 162 cm och herr Nevon är 192 cm.
Man får ont i nacken när man pussas men annars är det inte så farligt.

Eh, jag tror inte jag har någon övre gräns, bara det inte är helt sjukt långt, typ, ja, eh, jättelångt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor2:

Överdrivet! Inte ens Yao Ming är så lång.

Precis därför vet jag att det är fel på honom.


   
SvaraCitera

Jag: 172

Killen: Får inte vara under 170 och inte över 210


   
SvaraCitera

stekenzor2:

Så en kille på 190cm skulle vara okej? Det skulle se lite kul om ni gick jämte varandra då. Och så skulle du få ont i tårna 😛
Har du nån annan gräns?

En kille på 1,90 är absolut okej, det är ju bara fint. Och ja, det skulle väl se roligt ut men jag ser ganska rolig ut överhuvudtaget så det spelar ingen roll. Vill folk glo så go ahead. Vill jag ha en lång eller kort partner så skaffar jag mig det.


   
SvaraCitera

uppenbar:

En kille på 1,90 är absolut okej, det är ju bara fint. Och ja, det skulle väl se roligt ut men jag ser ganska rolig ut överhuvudtaget så det spelar ingen roll. Vill folk glo så go ahead. Vill jag ha en lång eller kort partner så skaffar jag mig det.

Är du en clown? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stekenzor:

Säg hur långa ni är själva också :O

172 meter. Dold text: Hehe. Centimeter. [blush]

stekenzor:

vilken längd har ni tyckt varit för långt för er?

Över 2 centimeter. Dold text: Hehe. Meter.

stekenzor:

Vilken längd(kroppslängd) är för långt (killar) och avtändande för er tjejer? [rolleyes]

Noll meter.


   
SvaraCitera

det finns inga gränser på killar typ. han kan vara basketspelarlång och det är inga problem för mej, alltså sålänge han inte är "onormalt lång" typ 2,5 meter som nån sa.


   
SvaraCitera