Aviseringar
Rensa alla

Vilken längd på tjejer föredrar ni grabbar?


Ämnesstartare

Jag är kille ocharrow-10x10.png hetero men hararrow-10x10.png ett tag nu funderat på vad ni andra grabbar föredrar för längd på tjejer då det inte verkar som att alltför många föredrar tjejer som är långa..

Jag själv är en kille på 188 cm ungefär och föredrar tjejer som är runt 175-180 cm. Jag kan tycka att tjejer på 160-165 är söta men ingenting jag går igång på på samma sätt som en lång tjej. Jag tror det har att göra med att man på något sätt får mer respekt för en tjej som är ungefär i sin egen längd/längre eftersom att man som kille "ska" vara längre än tjejen.  För mig så känns det som att den längre tjejen kan klaraarrow-10x10.png sig på egen hand medans den kortare skulle vara mer i behov av en "lång och ståtlig" man.

Det är så de är för mig, hur är det för er grabbar?

Kortarrow-10x10.png tjej: 150-165      Medel: 165-172   Lång: 172-180  Längre än så: 180


   
Citera

vem funderar ens på sånt?


   
SvaraCitera

Fingerprints:
vem funderar ens på sånt?

*guilty*


   
SvaraCitera

allt förtjänar fundering


   
SvaraCitera

mpt:hv:

*guilty*

Men du räknas inte för du är en såndär superfunderare Söt


   
SvaraCitera

Fingerprints:
vem funderar ens på sånt?

många tjejer som säger "killen ska vara minst 180 cm lång"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
vem funderar ens på sånt?

haha låt mig 😀


   
SvaraCitera

Mellan 171.5-171.8cm ca


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
allt förtjänar fundering

precis, även en dålig fundering är en fundering


   
SvaraCitera

Fingerprints:
vem funderar ens på sånt?

tycker väl d är en sak att veta vad man brukar föredra, men fattar inte riktigt vrf man skulle ha behov att prata om det


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tycker väl d är en sak att veta vad man brukar föredra, men fattar inte riktigt vrf man skulle ha behov att prata om det

tänkte mest på det faktum att ts och hans vän verkligen suttit och analyserat detta och gjort upp olika längdskalor, det fascinerar mig en aning!


   
SvaraCitera

mellan 160 och 170 har väl de flesta av mina ragg varit och någon enstaka ca 175. är själv 170 så kanske har med dåligt självförtroende eller nåt att göra att jag inte får tjejer som är 180 Skeptisk


   
SvaraCitera

för deras egen skull så ska de gärna vara lite längre annars får de ont i nacken när vi ska pussas Ledsen


   
SvaraCitera

Tickstart:
för deras egen skull så ska de gärna vara lite längre annars får de ont i nacken när vi ska pussas Ledsen

eller så får du ont i knäna, misogynicist


   
SvaraCitera

Längre varianten, mer jämlikt och ergonomiskt fördelaktigt.


   
SvaraCitera