Aviseringar
Rensa alla

Vilken längd på tjejer föredrar ni grabbar?


håller mig inom 155-175 för det mesta.. är typ..172cm.. blir inte lika attraherad av längre tjejer av någon anledning.. tycker generellt att tjejer kortare än mig är mysigare och sötare, vill liksom kunna hålla om hela tjejen hihi.. så det kanske undermedvetet beror på ett behov av att känna mig manlig Söt

dock är det alltid kul när tjejer som är betydligt längre visar intresse...egoboost lol


   
SvaraCitera
mynona

Nachac: ergonomiskt fördelaktigt

Hur är det just ergonomiskt fördelaktigt? 


   
SvaraCitera

space kitty:
håller mig inom 155-175 för det mesta.. är typ..172cm.. blir inte lika attraherad av längre tjejer av någon anledning.. tycker generellt att tjejer kortare än mig är mysigare och sötare, vill liksom kunna hålla om hela tjejen hihi.. så det kanske undermedvetet beror på ett behov av att känna mig manlig Söt

dock är det alltid kul när tjejer som är betydligt längre visar intresse...egoboost lol

alla tjejer som är typ 2 cm längre än mig brukar fråga hur lång jag är? typ "haoppas han är minst 1 millimeter längre än mig :O"


   
SvaraCitera

mynona: Hur är det just ergonomiskt fördelaktigt?

Man behöver inte böja sig/stå på tå vid kyssar eller kramar. Tror att många sexställningar blir smidigare också.


   
SvaraCitera

Bööööörg: alla tjejer som är typ 2 cm längre än mig brukar fråga hur lång jag är? typ "haoppas han är minst 1 millimeter längre än mig :O"

hahah ah så är det

man borde börja säga "185cm" och le

alla tjejer skulle falla pladask


   
SvaraCitera

space kitty:

hahah ah så är det

man borde börja säga "185cm" och le

alla tjejer skulle falla pladask

looool... brukar säga typ 164 och böja på knäna, 


   
SvaraCitera
Kudhos

Nachac:

Man behöver inte böja sig/stå på tå vid kyssar eller kramar. Tror att många sexställningar blir smidigare också.

I kontrast: finns inget bättre än att kyssa någon kortare. Böja sig smått, se andra personen titta upp, man gör sig redo, tungan i full rulle, så ba bam. Mun mot mun. Så ba lossar man käkbenet, gapar, och sakta sväljer henne hel. 


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Man behöver inte böja sig/stå på tå vid kyssar eller kramar. Tror att många sexställningar blir smidigare också.

Ja det stämmer förstås. Tycker för övrigt också om ungefärligt lika längd av liknande skäl, för utom att det rent mentalt/emotionelt känns bra att "mötas på samma nivå" fysiskt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tänkte mest på det faktum att ts ocharrow-10x10.png hans vän verkligen suttit och analyserat detta och gjort upp olikaarrow-10x10.png längdskalor, det fascinerar mig en aning!

Haha, så du behöver alltså diskutera med sina vänner för att göra en generell bedömning kring vad som är en lång respektive kort tjej? Isåfall fascinerar det mig en aning!


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

alla tjejer som är typ 2 cm längre än mig brukar fråga hur lång jag är? typ "haoppas han är minst 1 millimeter längre än mig :O"

bimbosLedsenHjärta

Bööööörg:

looool... brukar säga typ 164 och böja på knäna, 

Det här var faktiskt en perfekt respons enligt min smak. Det hade gjort mig förtjustHjärta


   
SvaraCitera

Kudhos: I kontrast: finns inget bättre än att kyssa någon kortare. Böja sig smått, se andra personen titta upp, man gör sig redo, tungan i full rulle, så ba bam. Mun mot mun. Så ba lossar man käkbenet, gapar, och sakta sväljer henne hel.

Haha.


   
SvaraCitera

Är 160 och får stå på tå när jag kysser långa killar. Tycker det är rätt mysigt. :$


   
SvaraCitera
Kudhos

Nachac:

Haha.

stash-1-50e4bf97ead8b.gif
iMGcvxI.gif


   
SvaraCitera

mynona: bimbos

alla var väl kanske en överdrift det har hänt 3 gånger Galen


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

alla var väl kanske en överdrift det har hänt 3 gånger Galen

ah, men så löjligt att önska sig vara kortare när det synbart inte går att avgöra, då är det ju bara mentalt och alltså handlar det då om stereotypt opersonliga normer som knappt ens kan räknas som preferenser


   
SvaraCitera