Aviseringar
Rensa alla

Vilken låt får dig att känna dig kär?


Smilen
Ämnesstartare

Love Me Like You Do med Ellie Goulding får mig att känna mig jätteförälskad.  


   
Citera
time
 time

Om jag är kär så får väl all musik jag lyssnar på under den perioden någon slags extra betydelse, men det beror snarare på personen och inte låten i sig.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

time:
Om jag är kär så får väl all musik jag lyssnar på under den perioden någon slags extra betydelse, men det beror snarare på personen och inte låten i sig.

Jag känner igen mig. All musik speglar mot Rihanna för mig dock ska du veta, speciellt Love Me Like You Do. 


   
SvaraCitera

Varje gång  


   
SvaraCitera
time
 time

Smilen:

Jag känner igen mig. All musik speglar mot Rihanna för mig dock ska du veta, speciellt Love Me Like You Do. 

Ja det är ju inte riktigt sunt kanske.


   
SvaraCitera

hahaha åh smilen, slarvern


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

time:

Ja det är ju inte riktigt sunt kanske.

Men jo ändå, ju mer man tänker och bryr sig om personen, ju närmare kommer personen i ens hjärta. Helt ärligt tror jag det är så. All musik har en koppling till Rihanna känner jag. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:
hahaha åh smilen, slarvern

Slarvern? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Slarvern? 

Ja du är en liten slarver ibland. (läs ofta)


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:

Ja du är en liten slarver ibland. (läs ofta)

Nu hänger jag inte med, förtydliga vad jag slarvat med. Fel att jag gillar Rihanna menar du? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Nu hänger jag inte med, förtydliga vad jag slarvat med. Fel att jag gillar Rihanna menar du? 

Kanske inte sunt i längden men vad vet jag snart kanske du sitter där med en sångerska från Bahamas i ditt knä?


   
SvaraCitera
time
 time

Smilen:

Men jo ändå, ju mer man tänker och bryr sig om personen, ju närmare kommer personen i ens hjärta. Helt ärligt tror jag det är så. All musik har en koppling till Rihanna känner jag. 

Jag tror att det jag sa sist står kvar, om än något starkare.


   
SvaraCitera

när ska diskussionen huruvida man kan bli kär i någon man aldrig träffat eller vet speciellt mycket om komma igång *spänd*


   
SvaraCitera

Johnny Cash Hurt kanske. Vet ej vrf pga den gör mig ju ledsen också.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Johnny Cash Hurt kanske. Vet ej vrf pga den gör mig ju ledsen också.

Om den gör en ledsen är det väl ingen kärlekslåt? Skeptisk Kanske när kärleken tar slut.


   
SvaraCitera