Aviseringar
Rensa alla

Vilken Marvelfilm är egentligen den bästa?


Smilen
Ämnesstartare

Kan ni rabbla upp några riktigt bra Marvelfilm? Och samtidigt kan ni rabbla upp en dålig marvelfilm. 
Jag ser sällan på Marvel och tycker superkrafter i filmer är lite smålarvigt, men kan man se igenom det så kan filmerna vara ganska underhållande.

Jag ser på Ant-Man nu och den är väl okej som bäst, lite annorlunda och jag förstår den enkelt.

Spiderman är nog filmerna som är Marvels bästa filmer. Jag gillade den otecknade Spiderman.

Ska man ha sett Iron Man? För jag har inte sett någon av dem alls.


   
Citera
myten

Jag tycker i alla fall första iron man är sevärd 


   
SvaraCitera

allihop är lika usla och förutsägbara. tänker inte se en till förän iron man dör.


   
SvaraCitera

Alla följer en likadan formula med dåliga skurkar som grädde på moset...Än så länge har bara Captain America: Winter Soldier varit sevärd, men det var endast pga dess politiska budskap....


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Punda:
allihop är lika usla och förutsägbara. tänker inte se en till förän iron man dör.

Ja de är förutsägbara, vilket gör filmerna "dåliga", man vet alltid att Spiderman eller Iron Man överlever allt.


   
SvaraCitera
b1son

är steve rogers med så är filmen bra. förutom age of ultron då


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

DC ska det vara!!


   
SvaraCitera

batmanfilmerna

(skoja bara, förlåt alla)


   
SvaraCitera
Exner

X-men 2


   
SvaraCitera

Inte sett några vad jag vet. Gillar inte sådana där amerikanska "hjältar"


   
SvaraCitera

Det absolut bästa med marvel stämpeln är netflix serierna. Jessicka jones och daredevil.

När det kommer till filmerna så är det
Iron man 1
Blade 1-2
Winter soldier
guardians of the galaxy
x-men 2 och first class

Dom sämre
iron man 2-3

Disney som äger marvel har ett helt filmteam som styr med alla filmerna. Sen det startade så är egentligen ingen av filmerna dåliga, men ingen man blir speciellt imponerad av.


   
SvaraCitera

myten första iron man är sevärd 


   
SvaraCitera