Aviseringar
Rensa alla

Vilken minister ogillar du mest?


Ämnesstartare

Anarkandi:

Migrationsminister. Gillar det "hårt."

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Beatrice Ask (m) (Du röstade på detta alternativ)

Är inget större fan av de andra heller, men hon tar fan priset.

Bara Ta Allt:

Dig, fyfan vad du är dryg med ditt "jag är så jävla annorlunda"-trams.

Trodde aldrig jag skulle skriva det här till dig, speciellt inte på P&S, men... +1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Dig, fyfan vad du är dryg med ditt "jag är så jävla annorlunda"-trams.

Edit: Läste fel, tyckte du skrev politiker och inte minister. Hatar Calle mest. Han var strejkbrytare redan som barn och fuckade upp allt förra gången han hade makt, men ändå får han en ny chans.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Trodde aldrig jag skulle skriva det här till dig, speciellt inte på P&S, men... +1.

Akta så du inte blir syndikalist på kuppen, att plussa är inkörsporten vet du... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Åh Anarkandi har gjort en tråd nu kan vi få utlopp för all skit vi har inom oss" om någon annan hade skapat exakt samma tråd hade ni inte ordbajsat lika mycket


   
SvaraCitera

Alla förutom Tobbe och Göran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Beatrice Ask (m) (Du röstade på detta alternativ)

Anarkandi:

Jan Björklund (fp)

Anarkandi:

Carl Bildt (m)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Beatrice Ask (m) (Du röstade på detta alternativ)
5

Hon har inte många hemma hon heller [shake]

Vart är Tolgfors förresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

om någon annan hade skapat exakt samma tråd hade ni inte ordbajsat lika mycket

Korrekt. Precis som man hade reagerat annorlunda på Sheriffens "älskaSDinvandrareärrotentillalltont-trådar om det inte var han som gjorde dem. Likadant Stefan87s längdtrådar.

Löjeväckande personer väcker löje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Precis som man hade reagerat annorlunda på Sheriffens

jag hoppas verkligen att folk här på UM inte reagerar dåligt på "älskaSDinvandrareärrotentillalltont-trådar" bara för att Sheriffen skapat dem, utan för att de innehåller idioti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

"Åh Anarkandi har gjort en tråd nu kan vi få utlopp för all skit vi har inom oss" om någon annan hade skapat exakt samma tråd hade ni inte ordbajsat lika mycket

Nä, för de flesta andra är inte totalt jävla dumma i huvudet. Men nu råkar Anarkandi ha visat sig vara det så jävla många gånger att man mår illa bara av att se att han gjort ännu en tråd. Är man en jävla politiker ska man också behandlas som en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Eskil Erlandsson (c) (Du röstade på detta alternativ)

Svårt val, men hon vinner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Vart är Tolgfors förresten?

Fan, borde ha tagit med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

jag hoppas verkligen att folk här på UM inte reagerar dåligt på "älskaSDinvandrareärrotentillalltont-trådar" bara för att Sheriffen skapat dem, utan för att de innehåller idioti.

Givetvis inte bara, men om det inte vore för att Sheriffen gjorde en uppsjö av sådana trådar skulle reaktionen vara annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Andreas Carlgren (c) (Du röstade på detta alternativ)

Anarkandi:

Jan Björklund
Ljuger och kommer med falsk statistik. När man tittar in djupt i hans ögon kan man se djävulen.

Hahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera