Aviseringar
Rensa alla

Vilken Monster gillar du?


Ämnesstartare

Tjenatjena är en kille på 12 bast.
Jag har lite tråkigt just nu så jag ska bara kolla vilken Monster smak ni mest tycker om, och jag vill ha något negativt på det tycker ni inte om tråden kan ni dra härifrån.

Okej då kör vi :

1.Grön Monster
2.Gul Monster
3.Blå Monster
4.Orange Monster.

ciao[love]


   
Citera
Ämnesstartare

..


   
SvaraCitera

Alltså, så länge man blandar den med vodka/absinth så funkar vilken som helst [cool]


   
SvaraCitera

Image

Försök hitta + och ändra inlägget. Visste inte ens att det var alkhol det handlade om, trodde mer attt det var något saft som hette monster eller någonting [crazy].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Alltså, så länge man blandar den med vodka/absinth så funkar vilken som helst

Haaah nice fast det är lite för tidigt för mej , dricker bara Monster , Alkohol får komma senare i livet:)


   
SvaraCitera

Leon_lovz_Wax:

Haaah nice fast det är lite för tidigt för mej , dricker bara Monster , Alkohol får komma senare i livet:)

Det är snordryrt ju.

Köp lite vettig dryck istället, typ LOKA eller Ramlösa [no-no][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Det är snordryrt ju.

Köp lite vettig dryck istället, typ LOKA eller Ramlösa

Om det var Monster du mena så har jag ju ett bra svar , där jag bor finns det en Ica affär som säljer Monster för 15 kr , fett nice jue:). Jag drack bara Loka förut Antingen Citron el Päron:)


   
SvaraCitera

Leon_lovz_Wax:

Monster för 15 kr

En 1,5 L Loka/Ramlösa kostar väl typ under 10 kr? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Det är skillnad från Loka och Monster dom är så lång ifrån man kan komma? 🙂


   
SvaraCitera

Förvånande att du får köpa monster.

Men nej, monster kan nog vara den värsta dryck på marknaden.


   
SvaraCitera

Och just det, alla energidrycket kostar ju likadant typ... är man smart köper man de billigaste [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

En 1,5 L Loka/Ramlösa kostar väl typ under 10 kr?

Där jag bor kostar loka 12.90 + 2 kr pant så man får alltså betala 15 kr och inte 10 [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leon_lovz_Wax:

1.Grön Monster

Leon_lovz_Wax:

3.Blå Monster

har endast smakat blå och grön monster därför vet jag inte ifall de andra är godare, om jag inte minns helt fel så va grön monster godare ..


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Där jag bor kostar loka 12.90 + 2 kr pant så man får alltså betala 15 kr och inte 10

Jag är nästan hundra på att de kostar typ 10-11 kronor med pant här [tard] Men vi har ett av sveriges billigaste ICA, eller det är typ trea eller nå sånt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Jag är nästan hundra på att de kostar typ 10-11 kronor med pant här

Vilket kap! haha

Gröna Vesslan:

Men vi har ett av sveriges billigaste ICA, eller det är typ trea eller nå sånt...

Låter väldigt bra! Vilken stadsdel bor du i?


   
SvaraCitera