Aviseringar
Rensa alla

VILKEN müsli eller VILKA flingor är godast?


Aldrig smakat någon god. [n]


   
SvaraCitera

Vaniljyoghurt med START!


   
SvaraCitera

Icas crunchy med frystorkade jordgubbar och yoghurtbitar 😀 Det är bäst med mjölk!
Annars finns det riktigt goda muslipaket med torkad frukt i. Ingen där frukten utgöts av russin och torkade äppelbitar, här snackar vi ananas, papaya, melon och alla såna. ASGOTT! 😀


   
SvaraCitera

misär:

crunchy

Gott som godis. Eller att göra smulpaj med. Men att äta till frukost med mjölk/fil/yoghurt[n]


   
SvaraCitera

Pangkaka:

Gott som godis. Eller att göra smulpaj med. Men att äta till frukost med mjölk/fil/yoghurt

Gott som godis med! 😀 Mjo, det beror väl på hur mycket socker man klarar av att få i sig på morgonen antar jag ;P


   
SvaraCitera

Start med russin och lite vaniljyoghurt och lite vanlig fil eller special K med russin[smile].


   
SvaraCitera

start med skogsbär.. sött[blush]


   
SvaraCitera

misär:

Mjo, det beror väl på hur mycket socker man klarar av att få i sig på morgonen antar jag ;P

Socker är gott vilken tid på dygnet det än råkar vara, men inte tillsammans med fil eller liknande mjölkprodukt. Det blir så äckligt gojsigt[sad] Inte bara med start/crunchy utan med de flesta flingorna o müslin. I alla fall om man som jag är en slow eater[blush]


   
SvaraCitera

coco pops!


   
SvaraCitera

Pangkaka:

Socker är gott vilken tid på dygnet det än råkar vara, men inte tillsammans med fil eller liknande mjölkprodukt. Det blir så äckligt gojsigt

Haha, I see. Då får du helt enkelt skippa mjölkprodukterna och bara käka flingorna! Dom är ändå godast_;)


   
SvaraCitera

Havrefras, dinkelfras eller rågfras är några av de godaste sorterna tycker jag [smile] Men man måste ha någon frukt, typ skivad banan, på filen/yoghurten, annars är det inte gott! [no-no]
Annars är hackade nötter himla gott.


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Special K Red Berries är en höjdare

[love]


   
SvaraCitera

dinga:

[love]

Indeed [love]


   
SvaraCitera

misär:

Haha, I see. Då får du helt enkelt skippa mjölkprodukterna och bara käka flingorna! Dom är ändå godast_;)

Yääs det är den metoden jag kör på! Müsli utan yoghurt eller yoghurt utan müsli[love]


   
SvaraCitera

Pangkaka:

Müsli utan yoghurt eller yoghurt utan müsli

BRA GREJER! ;P


   
SvaraCitera