Aviseringar
Rensa alla

vilken ögonfärg har jag?


Ämnesstartare

alltså långt ifrån ser det ut som om jag har brunt, fast tittar man nära så är det någon blanding..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gröna&bruna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skummt att de gröna och bruna färgerna ser så separerade ut, är du möjligen bror till din far? Det skulle förklara din personlighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

skummt att de gröna och bruna färgerna ser så separerade ut, är du möjligen bror med din far? Det skulle förklara din personlighet

du kanske slutföra högstadiet innan du börjar skriva här?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

du kanske slutföra högstadiet innan du börjar skriva här?[rolleyes]

jag skyller på att jag har febrig och min hjärna känns som ett mysigt litet grönsaksland för tillfället, var vänlig lämna ett meddelande efter pipet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

skummt att de gröna och bruna färgerna ser så separerade ut, är du möjligen bror till din far? Det skulle förklara din personlighet

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

[rolleyes]

Viljans Triumf:

'

Behave boys. Inte vara elaka mot varandra nu [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Behave boys. Inte vara elaka mot varandra nu

jo du kan ju titta vem som startade. jag går inte runt och påstår att hans morsa blev rövknullad av en ork från sagan om ringen vilket kanske förklarar en del av hans beteende, gör jag?


   
SvaraCitera

bajs bruna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Behave boys. Inte vara elaka mot varandra nu [no-no]

jag är inte så mycket elak som tramsande för tramsandets skull. tråden kan nu fortsätta utan min influens [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimpen:

bajs bruna

beror på vilken sorts bajs[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

jo du kan ju titta vem som startade

§9. "Verbal pajkastning" hör inte hemma på Ungdomar.se. Om detta skulle inträffa, svara då INTE med ytterligare inlägg som förvärrar situationen. Att svara på ett dumt meddelande med ännu mer dumheter kan resultera i att även DITT konto stängs av. Använd istället funktionen "Anmäl" (klicka på plus-ikonen för att visa) på aktuellt inlägg så informeras moderatorn direkt.

[zzz]


   
SvaraCitera

Du har en stor näsa.. hahahahaha


   
SvaraCitera