Aviseringar
Rensa alla

Vilken ovanlig utseendedetalj attraheras ni av?


Ämnesstartare

Kom att tänka på detta.

Själv kan jag bli extra attraherad av att tycka att någon har grymt snygga händer och handleder.


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar kroppar, och ansikten, och så gillar jag rufsigt hår. Gillar när någon inte är snygg enligt normer, utan bara har en härlig insida som gör att personen strålar.


   
SvaraCitera

Hm händer . . . . jadu! Men snygga näsor är +10 pluspoäng på boysen.
Och ogillar fula navlar. För att jag själv hade en penis till navel när jag växte upp för vem som nu är cuttade den cuttade den fel.
Men även pannben [rolleyes] Jag är nog mycket för spinkiga fejs och tränade kroppar. Och om IQ vore utseende så gärna minst 130 av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konturer.
Tänker inte försöka förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flygaren:

Hm händer . . . . jadu!

haha ah. nyckelben är snyggt också.

attraheras som andra av symmetriska och estetiskt tilltalande ansikten. vill även att det ska vara något speciellt eller unikt med ansiktet och sedan, ja en bra formad kropp, med snygga proportioner som kan vara spinkig till muskulös för min del, bara den inte är 100% bodybuilder. om vi pratar romantiskt så blir jag nästan bara intresserad av personer med lite utstrålning.

näsor är fint!

amsi:

Gillar när någon inte är snygg enligt normer, utan bara har en härlig insida som gör att personen strålar.

ja. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

nyckelben är snyggt också.

har fått höra att jag har fina nyckelben[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Själv kan jag bli extra attraherad av att tycka att någon har grymt snygga händer och handleder.

Små, stubbiga som små korvar är det bästa, eller hur?

Själv är jag symmetri-tönt egentligen. Fast det är för att jag är jättedålig på att säga vad som är en snygg människa egentligen då kretsen jag hängt med hela livet ser ut som uteliggare med anorexia. Däremot är jag jättepetig när det kommer till komposition i foto/film/vafan som helst så jag brukar köra på det.

Oftast.

Mest bryr jag mig inte.

Edit:

OF 5:

Konturer.
Tänker inte försöka förklara.

Det är helt normalt att tända på hentai.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har fått höra att jag har fina nyckelben[blush]

jaså? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget speciellt ovanligt kanske men typ ben och rygg[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jaså?[cute]

ja[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distinkta hakor och näsor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Distinkta hakor

Dubbelhakor också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Dubbelhakor också?

Image


   
SvaraCitera

Jag tycker att fina händer och fötter är extremt viktigt. Men kommer inte på någon speciell, konstig kroppsdel som jag tänder på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Image


   
SvaraCitera