Aviseringar
Rensa alla

Vilken person/personer tittar/gillar du mest på, på youtube?


Ämnesstartare

The one and only pewdiepie Oså Dennis wiDehammar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ej få nog av anna anka heller Rodnar


   
SvaraCitera

Pyramidem (deras ena video är skittråkig men deras andra är raka motsatsen). Länk till deras roliga video: Pyramidem - Plump (Official Video)


   
SvaraCitera
Paseo

Julia Graf, Michelle Phan, dope11, grav3yardgirl, Helen Melonlady

dessa tittar jag nog på mest och blir gladast om dessa dyker upp bland mina prenumerationer men finns måååånga bra


   
SvaraCitera
Paseo

förlåt hon hette visst dope2111

sen gillar jag också Lisa Eldridge hon gör sminkningar som är ett resultat av lång research av hur sminkmodet var under en viss tid i historien eller hur en viss historisk person faktiskt gjorde sin makeup. inga spekulationer utan faktisk research. det gillar jag. hon har också gjort en liten dokumentär om en kvinna som äger äkta sminkprodukter och verktyg från viktorianska tiden till 1990-talet.


   
SvaraCitera
keynan

Gillar många, men mina favoriter är mike chang på six pack shortcuts och foodwishes. troye  sivan. 


   
SvaraCitera

Jenna Marbles och The slowmo guys ^^ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vitaly, romanatwood, lebo2196


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The yogscast.


   
SvaraCitera

aristoteles:
The yogscast.

Åååh !! <3 Så härliga människor med härlig accent tycker jag. Njuter lite för mycket av dem. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat:

Åååh !! <3 Så härliga människor med härlig accent tycker jag. Njuter lite för mycket av dem. 😛

Ja dom är najs, skulle vilja jobba på ett sånt ställeMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: förlåt hon hette visst dope2111

hey guys 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
The yogscast.

grym kanal! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ allt ni ser är spelrelaterat Galen samma här liksom lol, undrar vad det beror på.. Spelar inte ens nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
typ allt ni ser är spelrelaterat Galen samma här liksom lol, undrar vad det beror på.. Spelar inte ens nåt

För att tv inte erbjuder underhållningTumme upp


   
SvaraCitera