Aviseringar
Rensa alla

Vilken piercing ska jag välja?


Ämnesstartare

Tjaooo, har ett litet problem.

Känner mig så sjukt less på mitt tråkiga utseende så funderar på att skaffa mig en piercing, men nu är frågan vart då? Bara lite tips som jag kan fundera på 🙂
INTE tungan, vill men får ej [cry]

Ni kan ju få se bild om ni funderar vad som skulle passa mig.

1381697.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Med tanke på din motivering. Ta den som är billigast, lättast att dölja och senare, lättast att ta bort...


   
SvaraCitera

Näsvinge, septum och två i läppen så blir det bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda piercingen jag vet man kan dölja är ju septum och tungan (Genom att stänga munnen -_-) Undrade mest vad jag skulle passa i :p


   
SvaraCitera

Medusa eller septum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Näsvinge, septum och två i läppen så blir det bra.

Syftade dock på 1 piercing, men tack ändå 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Medusa eller septum.

Jo, medusa har jag funderat på och är rätt sugen, frågan är bara om jag skulle passa i det. Bara att ta ut annars ju, right?


   
SvaraCitera

failuree:

Jo, medusa har jag funderat på och är rätt sugen, frågan är bara om jag skulle passa i det. Bara att ta ut annars ju, right?

Precis! Det är ju lite av fördelen att man kan pilla ut när man tröttnar till skillnad ifrån andra body mod saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Precis! Det är ju lite av fördelen att man kan pilla ut när man tröttnar till skillnad ifrån andra body mod saker.

Har då en förmåga att lessna på piercingar och har nog haft 4 stycken om jag inte minns fel, 3 på samma ställe -_- Vet inte varför dom har blivi utplockade men har väl inte varit nöjd eller nåt :p Därför jag vill ha något som jag redan innan tror att jag passar i, slöseri på pengar annars.


   
SvaraCitera

failuree:

Känner mig så sjukt less på mitt tråkiga utseende

Frågan är om du kmr känna dig mindre tråkig/finare med en piercing [confused] Det kanske är bättre att jobba på självkänslan ist för att göra hål i ansiktet? (Jag menar inte att vara elak eller så, säger bara min åsikt [smile])

Men för att svara på din fråga: Ögonbryn eller näsa? [bigcheers]


   
SvaraCitera

gör en vertical labret! [smile]


   
SvaraCitera

Läppen tycker jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Frågan är om du kmr känna dig mindre tråkig/finare med en piercing [confused] Det kanske är bättre att jobba på självkänslan ist för att göra hål i ansiktet? (Jag menar inte att vara elak eller så, säger bara min åsikt [smile])

Haha, självkänslan har jag absolut inget problem med. Bara något som gör det hela lite mer intressant, för min egen skull 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

gör en vertical labret! [smile]

Den har jag med funderat över. Det är väl medusa, eller vertical labret som jag klurat mest på 😀


   
SvaraCitera

failuree:

Haha, självkänslan har jag absolut inget problem med. Bara något som gör det hela lite mer intressant, för min egen skull 🙂

Ah okej, det lät bättre [y] förstår hur du menar


   
SvaraCitera