Aviseringar
Rensa alla

Vilken ponny är den bästa ifrån My Little Pony - Friendship is Magic?


Ämnesstartare

Är det ingen som tycker om Applejack? Är det bara jag? Jag har ju märkt att hon är den minst favoriserade ponnyn, det är jävligt dumt tycker jag. Hon är ju bara bäst! 


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:
Ja, hon är verkligen söt och god. Hon är väldigt hyperaktiv, men visst fan skulle man aldrig ha tråkigt om Pinkie Pie var inneboende hos en. Det skulle ju vara fest hela jävla tiden, bokstavligen. Och så skulle man ju få träffa Gummy - jag som älskar alligatorer dessutom. Glad Måste dock säga att om jag bodde i Ponyville skulle jag nog också - precis som de andra, bli lite trött i öronen efter en hel dag med Pinkie Pie!

Är bara lite nyfiken vad som gör henne till din favorit.

Tycker hon är roligast och den som fått mig att skratta mest! Fastnar väldigt lätt för den "skojiga" i tecknade serier, typ Patrik i svampbob eller Ed i Ed, Edd n Eddy! Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen gillar visst Rarity, Twilight eller prinsessorna. Galen

Chi Huang Ti:
Tycker hon är roligast och den som fått mig att skratta mest! Fastnar väldigt lätt för den "skojiga" i tecknade serier, typ Patrik i svampbob eller Ed i Ed, Edd n Eddy! Party

Ja, Ed är ju för underbar !


   
SvaraCitera

har träffat en del som har rarity som favorit 🙁 vissa av avsnitten med henne är ju roligast!

twilight är ju den generella ponyn, att ha henne som favorit är ju lite som att ha pikachu som favoritpokemon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

har träffat en del som har rarity som favorit 🙁 vissa av avsnitten med henne är ju roligast!

twilight är ju den generella ponyn, att ha henne som favorit är ju lite som att ha pikachu som favoritpokemon

Ja visst, om Rarity kan man ju säga "Skenet bedrar". Speciellt i avsnittet med Diamond Dogs, man förväntar sig liksom inte att hon lyckas. Twilight och de andra blir ju också lite förvånade. Men jag måste dock säga att hon kan i vissa avsnitt vara allt annat än generös.  I avsnittet där Spike blir förvandlad så är det enda hon reagerar på hennes klänning som blir förstörd, likaså gillar jag inte hur hon i princip tigger den där diamanten ifrån Spike på hans födelsedag, den som dessutom är hans favorit.

Jag kan tänka mig att internationellt är Rainbow Dash eller Fluttershy favoriterna, det verkar ju nästan vara så när man går in på diverse forum för bronies.


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

ZHUCHENG-SHANDONG: Ja, hon är söt. Tyvärr får man inte se särskilt mycket om henne. Är det fanficsen och fancomicsen som får henne att bli favoriten enligt dig? 

Ja men typ. Finns inte så mycket med henne, men tycker hon är en grym karaktär och har en skön stil och gillar fanficsen osv med henne som du nämnde. ^^


   
SvaraCitera