Aviseringar
Rensa alla

Vilken porr passar mig?


LoveC
Ämnesstartare

Hej!
Jag har en fråga till er om porr. Jag tittar personligen inte på porr därför att jag tycker det är onaturligt, grovt och ibland t.o.m. groteskt. När jag onanerar använder jag istället min fantasi och olika bilder som jag blir upphetsad till. Men på det senaste har jag börjat känna att en sexfilm skulle vara bra ibland också, som variation.  Jag skulle vilja se hederligt sex mellan två riktigt snygga personer, typ som sex i film och i dokusåpor (som Paradise) fast där man får se hela alltet, utan klippning och censur. Alltså, var finns porr som inte är med två stycken trasiga, i kropp och psyke, personer som knullar aggressivt, där killarna har 30cm långa snoppar som de trycker in i analen och där tjejerna är sönder opererade och helt underlägsna mannen. Var finner jag den rätta porren?


   
Citera

amatörporr kanske


   
SvaraCitera

Finns ju en del mjukare och mer realistisk porr. Kan inte direkt länka här, men kolla upp t.ex. Joymii och Nubile Films. 


   
SvaraCitera

Tråkigt att folk accessorerar analsex med aggressivitet, där känner jag att ens uppfattningar är påverkade av felaktiga handlingar. 

Softcore heter din genre. 


   
SvaraCitera

Homemade 


   
SvaraCitera

Softporr kanske är någonting? (Inga closeups eller superhårda tag direkt). Kollar du på äldre klipp/filmer från t.ex. 70-talet är risk för hårdhet (Blink) inte lika stor....Har jag hört.


   
SvaraCitera

Tråkig feminist porr 


   
SvaraCitera

Testa hemgjord webcam porr. Då får du en realistisk uppfattning av samlag också när du växer upp.


   
SvaraCitera

mjuk hemmagjord bdsm den bästa X3 näe men kolla på det du känner för 😛


   
SvaraCitera